Og i konkurransen "Verdens styggeste umodifiserte klokke" har vi nå følgende bidrag

J

jayeff

Guest
Tissot Rockwatch (ja, den finnes også i rosa)

P1020279.JPG


Tissot Woodwatch

DSCF5811.JPG
 
Hehe... Skal man først ha en stygg klokke, så bør det i det minste være en GOD klokke som er verdt noen kroner :p

For å bevise at du er en målbevist idiot som virkelig kan det å bruke pengene dine på styggest mulig greie av høyest mulig kvalitet? :p
 
FØRST.. jeg er helt enig i at både rock watch og wood w. ikke er noen glansbilder se på når det gjelder ur.

MEN, spesielt rock watch er et ur som er blitt et viktig ur i Swatch group`s historie.
Dette uret ble designet av Nicolas Hayek "himself".

Dette er et ur som er begynt å bli meget ettertraktet, spesielt etter ovenfornevntes død, da dette er et av de få ur hvor alle faser (ide/design/utvikling) stammer fra Swatch groups grunnlegger.

Men igjen.. ikke det flotteste uret, men et ur som faktisk fortjener uovertruffent med respekt, da dette var MEGET nyskapende i sin tid.
 
Når jeg tenker meg om litt angående denne Wood Watch, så må det jo være festlig å gå til urmaker med den og levere den for reperasjon grunnet råte i kassen :D
 
Både Rolexen og Chopard er jo dameklokker så det er jo liksom ingen vits i å kåre noen av disse som stygge og eller usmaklige, jeg kunne godt tatt ei berte med et sånt ur på armen.

Det er vel heller ikke solgt så veldig mange av disse modellene og det er vel ikke så mange her inne som kommer til å kjøpe gaver i denne prisklassen tror jeg. Eller finnes det noen milliardærer her inne som handler såpass?

La damene ta stilling til om hvorvidt de liker klokker, smykker og klær osv. Når det kommer til stykket er det oftest damene som bestemmer hva de skal ha på seg.
Det har vi liksom ikke så mye med å gjøre.
Dette gjelder jo forsåvidt Tissot klokkene som blir omtalt i denne tråden, det er også en dame klokke.

Nesten alle damer jeg kjenner som har sett bilder av denne Rolex klokken har helt klart ment at den er helt rå.:cool:
 
Ja. At Corum i det heletatt klarte å overbevise Rolls-Royce om at det der var en god idè, sliter jeg med å forstå :D