Og i konkurransen "Verdens styggeste umodifiserte klokke" har vi nå følgende bidrag

Både smakløs og funksjonell...

CU1-1.jpg
 
Der har vi favoritten min ja. Den Casioen er fremdeles det styggeste jeg har sett.

To i utgangspunktet stygge stilarter, den ene alt for bling bling, den andre en grov stygg plastikksak. Og smeltet sammen så blir det totalt katastrofe.
 
Jeg akter ikke å poste bilde av disse klokkene da jeg vil skåne dere for synet :p

Rado klokkene er noe av det verste jeg har sett. Ja, mange av klokkene er for menn. Tro det eller ei.

Har selv prøvd en Rado eller to, riktignok med en del øl innabords. Våknet i fosterstilling dagen derpå å ropte etter mamma :p
 
Jeg akter ikke å poste bilde av disse klokkene da jeg vil skåne dere for synet :p

Rado klokkene er noe av det verste jeg har sett. Ja, mange av klokkene er for menn. Tro det eller ei.

Har selv prøvd en Rado eller to, riktignok med en del øl innabords. Våknet i fosterstilling dagen derpå å ropte etter mamma :p

Noen rado modeller er faktisk OK! ;)
Har også sett mannfolk som kledde en "standard" Rado klokke....

Men definitivt ikke noe for meg heller...
 
Jeg akter ikke å poste bilde av disse klokkene da jeg vil skåne dere for synet :p

Rado klokkene er noe av det verste jeg har sett. Ja, mange av klokkene er for menn. Tro det eller ei.

Har selv prøvd en Rado eller to, riktignok med en del øl innabords. Våknet i fosterstilling dagen derpå å ropte etter mamma :p

En gang i tiden var Rado noe av det tøffeste som fantes. Diastar var store for sin tid, enormt solide med tungsten blandet i stålet, og satte standarden for klokkedesign langt utpå syttitallet. Så begynte de med keramikkk...

Men jeg kunne gjerne hatt en slik som "Dagens klokke"
Rado%2Bcirca%2B1969%2B-%2BWhen%2Byou%2Bbuy%2Ba%2Bmans%2Bwatch%2Bbuy%2Ba%2Bmans%2Bwatch.jpg
 
Både Rolexen og Chopard er jo dameklokker så det er jo liksom ingen vits i å kåre noen av disse som stygge og eller usmaklige, jeg kunne godt tatt ei berte med et sånt ur på armen.

Det er vel heller ikke solgt så veldig mange av disse modellene og det er vel ikke så mange her inne som kommer til å kjøpe gaver i denne prisklassen tror jeg. Eller finnes det noen milliardærer her inne som handler såpass?

La damene ta stilling til om hvorvidt de liker klokker, smykker og klær osv. Når det kommer til stykket er det oftest damene som bestemmer hva de skal ha på seg.
Det har vi liksom ikke så mye med å gjøre.
Dette gjelder jo forsåvidt Tissot klokkene som blir omtalt i denne tråden, det er også en dame klokke.

Nesten alle damer jeg kjenner som har sett bilder av denne Rolex klokken har helt klart ment at den er helt rå.:cool:

Sammbo gikk forbi når jeg scrollet forbi rolexen, da fikk jeg beskjed over skulderen om at det var noe av det styggeste hun hadde sett og at hun håpet det ikke var noe jeg vurderte. Tror de færreste synest den rolexen der er kul.

Diamant armbåndet med klokke på tror jeg er en større hitt blandt jentene.