Dagens klokke

Lader opp til GTG
9bbf5f76.png
 
I tillegg skal en av disse utgiftspostene bort, det er vel ikke så vanskelig å gjette hvilken;)

Smart. Jeg holder på å slutte jeg også. Fant ut at jeg snuste for ca. 2K/mnd, tilsvarende 24K i året. Man får mye bra klokke for 24K :eek:
 
Smart. Jeg holder på å slutte jeg også. Fant ut at jeg snuste for ca. 2K/mnd, tilsvarende 24K i året. Man får mye bra klokke for 24K :eek:

Da er/var vi i samme båt. Brukte ca like mye selv, men den er nå kuttet ut og pengene spart og brukt på en Sub i stede :)
 
Der var den på plass igjen ja, gratulerer. Deilig å få den tilbake?

Absolutt! Men, jeg blir aldri komfortabel med mesh-lenka til Helson og gummiremmen er ikke av beste kvalitet, så nå er det ut på jakt etter noe som jeg kan feste den rundt håndleddet med :)
 
Absolutt! Men, jeg blir aldri komfortabel med mesh-lenka til Helson og gummiremmen er ikke av beste kvalitet, så nå er det ut på jakt etter noe som jeg kan feste den rundt håndleddet med :)

Jeg er veldig fornøyd med skinnremmen du sendte med min :)
 
Fet Eterna, Thomas:D
Hva er størrelsen på den?

Thanks! Har 0 verktøy her i huset for øyeblikket og etter som jeg har lest på nettet kan det se ut som : 41,5-42mm dia, ca. 15mm høyde og 22mm lugs! Men det er korte lugs som gir litt mer kompakt utseende! Tar seg bra ut t.o.m på våre brennte fyrstikk-håndledd!
 
Lekkert, ser stort ut. 55-60mm?

Lommeur er tøft. Må se å skaffe meg en lenke jeg kan sette på Mickey uret mitt.
 
Sorry, men det finnes en tråd her inne som har ødelagt mitt syn på lommerur. Ufrivillig så får jeg vondt i sjela: Prince Albert :D

Ellers meget fine ur ;)

Hehe, jeg har sett mange varianter av voldtatte lommeur men den var ny.
De har tydeligvis ikke klart og bestemme seg hva de skal lage,og "møttes
på midten" Jeg kunne like godt tatt et lommeur,teipet det fast på armen
med duct tape og ennå høstet mere streetkred.... Vel, et gammelt lomme-
ur verk som har fått et godt hjem er denne http://cgi.ebay.com/OMEGA-RAILMASTE...423582308?pt=Wristwatches&hash=item563ef74e64
 
Lekkert, ser stort ut. 55-60mm?

Lommeur er tøft. Må se å skaffe meg en lenke jeg kan sette på Mickey uret mitt.

Det er nok bare hånda mi som er liten;) Lommeuret er 52mm,
bruksverdien er jo litt begrenset. Men jeg liker disse gamle militære modellene.
Kanskje den har sett noe action:)
 
Hehe, jeg har sett mange varianter av voldtatte lommeur men den var ny.
De har tydeligvis ikke klart og bestemme seg hva de skal lage,og "møttes
på midten" Jeg kunne like godt tatt et lommeur,teipet det fast på armen
med duct tape og ennå høstet mere streetkred....

Tror du misforstod meg :mrgreen: