Nye Rolex Sea Dweller 4000ft

Momsen er vel irrelevant da prisen stort sett ligger på det samme i alle land inkludert moms?

Det trodde jeg også. Det er ikke slik at en prisnivåindikasjon i en utenlandsk valuta skal tillegges merverdiavgift, det er kun når en vare kjøpes til en gitt pris i utlandet og innføres til landet at det blir relevant. Jeg antar som acnorway at prisene fra produsent til distributørene settes slik at utprisene i de lokale markedene blir omtrent de samme (og derfor handler mange utlendinger klokker i Norge siden vi har så høy merverdiavgiftssats i forhold til de fleste andre land).
 
Halvmatt (sic) skive :cool:

DSC07335.jpg




DSC07334.jpg
 
Mye å like ved den nye SDen, ikke minst dette:

DIAL
Black, satin finish

Det er vel en liten drøm for mange fanboys, inkl meg selv. Matt skive på moderne Rolex dykker! Sweet :cool:

Edit: Slo meg plutselig at det har kanskje DSSDen også? Fint uansett :D
 
Redigert:
Silke sikle:p

Da er det bare å begynne å spare mens vi venter på første eksemplar i KS her på TS. Det er nok mulig at Pelagosen min ryker til fordel for denne:cool:
 
Lurer på hvordan denne vil bygge i høyden i forhold til sub.

Den gamle var litt høyere og mer klumpete på håndleddet!
 
Jeg er vel en av dem som har ment at Deepsea var en forbrytelse mot ur og dermed et overtramp mot arven til et av de virkelig ikoniske linjene.

Ser vi her med dette flotte uret at erkekonservative Rolex faktisk har gått litt i seg selv og tatt ansvar?