Ny familiebil til krille

Gratulerer @Anders!
Det er helt klart fornuftig å "hive på" litt utstyr ut over standard. Bilen vil bli lettere å selge, når/hvis, den tid kommer. I tillegg får du mye glede av det! Skinn i interiøret vil du sette pris på. Det blir mindre stoff som trekker til seg "vei-lukt"! Luften i bilen blir bedre! Det utstyret du har valgt vil øke gleden med å bruke bilen!

En god kollega har også Octavia, og han er veldig fornøyd.

God tur!

:cool:
 
Redigert av en moderator:
@Anders Gratulerer med lurt bilvalg! Hvor mye får man i firmarabatt da, av nysgjerrighet? Er det ca 5-7%?

Jeg fikk 7%, dersom flere benytter avtalen får de 8%, og jeg ender opp på 8% ved å få igjen den resterende prosenten som halv pris på første service :)
 
Redigert av en moderator:
Benytter krilles gamle tråd til å skryte av bestilt bil :) Snusfornuftig valg, men for en som aldri har kjøpt nybil før er det stas nok. Ny Skoda Octavia STV 1.8 TSI 180 4X4 DSG. Forsøkte å begrense meg på utstyrslista, men utover det åpenbart nødvendig (hengerfeste, vinterdekk, nettvegg etc), tok jeg meg råd til nøkkelfri (først og fremst for å slippe å ha nøkkelknippet dinglende ved kneet :)), parkeringsvarmer og en "business pakke" med delskinn (burde sikkert valgt helskinn ...), oppgradert anlegg og sotede bakruter. Fikk ordnet en firmaavtale som gjorde at jeg endte på et par lapper over 400k. Så er det bare å vente da :D

Fortsatt fornøyd, @krille?

JA, absolutt veldig godt fornøyd. IKKE fornøyd med at en jævel har dælja handlevognen sin inn i siden på bilen, mens den sto på IKEA, men veldig godt fornøyd ellers. Angrer ikke på motorvalg (150 hk diesel), er ennå litt ute på om jeg kanskje burde tatt DSG. Jeg har også nøkkelfri, det fører til at jeg leter etter nøklene hver gang jeg parkerer.....:)
 
Redigert av en moderator: