Ny bil: valgets kval

Gratulerer med valget! Hadde selv valgt M2 av BMW ene du vurderte. Var heldig og fikk en prøvetur i en slik forrige helg og sjelden har jeg hatt det så morsomt bak rattet på en bil til under millionen.
 
Slik blir neste generasjon i8 - fra 350 til 750 hk
b29d31a0-cc0b-4eb4-8f9f-00dd228a0234.jpg
 
Kanskje ikke så overraskende falt valget på en BMW i8. Etter mye om og men med både M3/M4 og i8 ble det til slutt et steg mot MDG Lans drøm, dog ikke hele veien - kun hybrid. Bare for å stadfeste med en gang: jeg skal absolutt ikke bli "grønn" fanatiker, ei heller er min neste bil elektrisk. i8 er et resultat av nøye vurdering av hva jeg anser som gøy, spennende og som gir meg godfølelsen i bil.

Faktisk så er det få biler som har gitt meg samme smilet som det i8'en gjør. Det faktum at man kan suse rundt dønn stille i eDrive eller suse på i sport gjør bilen til en liten moroklump. På langtur er kabinen mer behagelig og vesentlig mer stille enn en 911, noe jeg setter pris på. For å svare nå først som sist: ja, jeg skulle gjerne hatt enda litt mer lyd i sport-modus, men ikke utover det. Man får ikke pose og sekk, er det ikke slik? :rolleyes::cool:

911 eller andre morsomme biler kommer inn i garasjen ved senere tidspunkt uansett, så planen er å ha det gøy med dette en periode fremover. Og det tror jeg skal la seg gjøre!:D

Ingen revolusjonerende bilder enda, men en start:




 
Gratulerer med flott BMW! Regner med at Vegdirektør Krag snudde seg etter bilen når du kjørte av gårde ;)
 
Har sett en i8 utenfor der hvor jeg jobber en eller to ganger. Designet er virkelig helt noe for seg selv. Alt annet ser plutselig litt gammeldags ut i forhold... :)
 
Grattis med fet bil ;)
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    152,6 KB · Visninger: 153
  • image.jpeg
    image.jpeg
    172,7 KB · Visninger: 126
  • image.jpeg
    image.jpeg
    162,7 KB · Visninger: 124
  • image.jpeg
    image.jpeg
    196 KB · Visninger: 128
  • Liker
Reaksjoner: MrRambutan
I dag passerte jeg en i8 på Bryn da jeg krysset veien med "to hjulingen" min...
Var det en herfra som kjørte den?

8