Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Kunder som mener at fysikkens lover ikke gjelder for dem. Akk.

Jaja. Straffeutmålingen ved brudd på dem er meget kontant og uten ankemuligheter.
Høres ut som samtlige Teslaeiere i verden. De har egne regler for både fysikk og veitrafikkloven. Også er lysene stilt for høyt bare for å gjøre de enda mer irriterende enn de er i utgangspunktet.
 
Selv om det bare hadde vært ett eneste togsett på hele indre Østland, så hadde ikke Vy klart å få det til å følge rutetabellen om det så var medvind, sola i ryggen og kjøttkaker til middag.. Jøsses, kom det både snø og kuldegrader denne vinteren også!? Hvem kunne forestilt seg noe sånt?!

Enig, når det gjelder regelmessige avganger så er jo Støre-regjeringen langt mer pålitelig enn både VY og Ruter (tilsammen...).

8- )
 
Når du tenker du skal ta litt tidlig helg, men ruter bare:
IMG_1296.png


NEI
 
Fikk nazistisk flygeblad i postkassen til frokosten i går, den internasjonale holocaust-dagen.
Vi vet hvem det er, Øystein Vaule. Fyren blir fordrevet fra overalt hvor han slår sine giftige røtter, men han lar seg ikke stanse. Skikkelig ubehagelig start på helgen, og la en morsk tone over frokosten.
 
Fikk nazistisk flygeblad i postkassen til frokosten i går, den internasjonale holocaust-dagen.
Vi vet hvem det er, Øystein Vaule. Fyren blir fordrevet fra overalt hvor han slår sine giftige røtter, men han lar seg ikke stanse. Skikkelig ubehagelig start på helgen, og la en morsk tone over frokosten.
Passer best som oppfyringsmateriale hvis det er litt huskaldt. Det er ikke verdt å resirkulere engang.
 
  • Liker
Reaksjoner: mr.quick
Fikk nazistisk flygeblad i postkassen til frokosten i går, den internasjonale holocaust-dagen.
Vi vet hvem det er, Øystein Vaule. Fyren blir fordrevet fra overalt hvor han slår sine giftige røtter, men han lar seg ikke stanse. Skikkelig ubehagelig start på helgen, og la en morsk tone over frokosten.

-Vi har også hatt en slik lokal helt; flygeblader fra Den Nordiske Motstandsbevegelsen etc.

Det ble det slutt på etter at jeg sendte fyren kopi av kvitteringen på et lite bidrag i hans navn til hhv OMOD og FRI - med beskjed om at dette kom til å gjenta seg hver gang jeg hørte om noen som hadde funnet noe rask fra dem i postkasser eller på lyktestolper.
 
Januar. Januar kan jeg faktisk ikke like! Oppsummering:

Lekkasje fra oppvaskmaskin.
Bilen må inn på service.
Mobilen er knust.

Starter året i minus. Skal heldigvis offshore om en uke :LOL:
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Høres ut som samtlige Teslaeiere i verden. De har egne regler for både fysikk og veitrafikkloven. Også er lysene stilt for høyt bare for å gjøre de enda mer irriterende enn de er i utgangspunktet.
Ang lys på Tesla så er det ikke krav om automatisk høydejustering i USA. Når de kommer til EU så blir spenningen på lysene justert ned for å bli godkjent pga manglende automatisk høydejusttering. Så etter bilene er registrert så får eierene justert opp spenningen og de blender noe i h......
 
Ang lys på Tesla så er det ikke krav om automatisk høydejustering i USA. Når de kommer til EU så blir spenningen på lysene justert ned for å bli godkjent pga manglende automatisk høydejusttering. Så etter bilene er registrert så får eierene justert opp spenningen og de blender noe i h......
Proft....Jesus....og dette vil folk ha.
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB og Grendel
Så etter bilene er registrert så får eierene justert opp spenningen og de blender noe i h......

Det er enellerannen ny kinesisk jævla elbil med en sånn smal stripe med frontlys som er mye verre enn Teslaene. Den blender så innihælvete at den utløser voldstendenser selv i de gladkristne her i bedehusområdet.
 
  • Wow
Reaksjoner: Callahan
Teslaene blender noe voldsomt, burde kanskje ikke passere EU-kontroll? Spesielt irriterende når de slår på en eller annen fjernlysfunksjon, gjerne på den ene lykten.
 
Det er krav til høyderegulering og lyktespyler på nærlys på lysstyrke over 2000 lumen. Har dog aldri hørt om at man kan få oppjustert lyseffekten på nærlysene på Tesla. Tesla har heller ikke «matrix» fjernlys (enda).
 
(Fra igår kveld) Folk som har ettermontert to dusin ekstra fjernlys-lykter på bilen sin, og så blender meg med femtiseks milliarder lumen før de passerer/mens de fremdeles er i synsfeltet mitt.
 
  • Liker
Reaksjoner: jbratteli og DJM
(Fra igår kveld) Folk som har ettermontert to dusin ekstra fjernlys-lykter på bilen sin, og så blender meg med femtiseks milliarder lumen før de passerer/mens de fremdeles er i synsfeltet mitt.

Du er ikke alene...
 
  • Liker
Reaksjoner: speedieThomas