Er jo det man lærer på kjøreskolen
-Joda, men om møtende bil sjeneres av det, har man jo beviselig gjort det for tidlig. Det er forskjell på like før og litt før like før...
Er jo det man lærer på kjøreskolen
Uenig i den erfaringen:Vis vedlegg 354449
Har av arbeidsgiver blitt «påtvunget» bytte til iPhone. Er helt umulig for meg å få den til å fokusere på nært hold.
Uenig i den erfaringen:
Vis vedlegg 354556
Føles veldig bakover å gå fra Samsung til eple ja. Alt uten om face id føles hakket mer tungvint. Selv teksting har de klart å gjøre litt dårligere.
Makrobildet her må være tatt med en slags pro variant ?
Hvis du har for lite aksjer og for kort fartstid i Eplehaven så blir det uklart.
Jeg fikk også en "eplefon" av arbeidsgiver. Den hadde jeg i tre måneder. Da orket jeg ikke mer og hentet frem min tre år gamle Microsoft Luma (ja, WindowsTelefon. Det var i de dager). Overgangen føltes som et teknologisk fremskritt. Hadde Windows-telefonen i et år og trivdes med det. Deretter ble det Samsung. Blitt der siden.
Rebell!Jeg har en generell aversjon mot å bruke produkter som på død å liv skal lage sine egne regler. Har inntrykk av at det er en nyamerikansk greie. Samme med Tesla f.eks. Nå skal det jo i rettferdighetens navn sies at kvaliteten på Apple er god ift Tesla, men det er noe med brukergrensesnittet som byr meg i mot.
Har brukt Samsung i alle år og Android passer meg utmerket.
Yes!!! Anarkist på min hals!!Rebell!
Til alt overmål har de begynt å servere reklame inne i appen sin.
Bankaxept er fortsatt ufattelig mye rimeligere, og sannsynligvis det aller mest effektive betalingsmiddelet man kan bruke i Norge.