Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg for min del synes Vipps er helt fantastisk. Men jeg bryr meg lite om hva som ligger bak, det skal sies. Så lenge det er lett og brukervennlig så er jeg fornøyd. Og der føler jeg Vipps leverer.

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen og Perilei
Å ha visa/mastercard avtale for bedrifter er heller ikke gratis.
Å for tiden der jeg jobber så går over 50% på mastercard.er vel 2% vi betaler av transaksjonene som går på visa/master.

Så vil oppfordre alle til å bruke bankaxept

Å ha visa/mastercard avtale for bedrifter er heller ikke gratis.
Å for tiden der jeg jobber så går over 50% på mastercard.er vel 2% vi betaler av transaksjonene som går på visa/master.

Så vil oppfordre alle til å bruke bankaxept
Om deres bedrift betaler 2% i transaksjonsavgifter for MC/Visa så send meg en PM så kan det være jeg kan hjelpe dere med å få det redusert.

• Liker
Reaksjoner: sunshine
Det er gjennom disse systemene du får inn det nye gullet; 'Opplysninger'.
"Hva gjør du?", "Når gjør du?", "Hvordan gjør du?"etc.

Det er disse opplysningene som får verdi. "Du" tror tjenesten er gratis...

8
Laget meg ny facebook-profil her om dagen, og blant venneforslagene dukker det opp folk jeg ikke egentlig kjenner på ekte, eller har felles venner med, men har vært i nærheten av og jobbet ved siden av for noen måneder siden.

Så selv med "ny" profil så vet dem godt hvem jeg har vært med for lenge siden, enda dette ikke er folk jeg vet navn på en gang eller har kommunisert med på nett før.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Apropos Fedex, la nettopp til ny spam-regel i den evige kampen i privat innboks. Har vært et sinnssvak mengde spam siste årene.

Må i tillegg innom søppelposten daglig, ettersom Outlook kategoriserer en del ekte e-post som søppel mens TIKTOK MILF NORGE FORSENDELSE PÅ VEI kkkKKK slipper gjennom.

Ca. en sjettedel av reglene:
Screenshot 2024-01-10 at 14.30.39.png

Selv om det bare hadde vært ett eneste togsett på hele indre Østland, så hadde ikke Vy klart å få det til å følge rutetabellen om det så var medvind, sola i ryggen og kjøttkaker til middag.. Jøsses, kom det både snø og kuldegrader denne vinteren også!? Hvem kunne forestilt seg noe sånt?!

Selv om det bare hadde vært ett eneste togsett på hele indre Østland, så hadde ikke Vy klart å få det til å følge rutetabellen om det så var medvind, sola i ryggen og kjøttkaker til middag.. Jøsses, kom det både snø og kuldegrader denne vinteren også!? Hvem kunne forestilt seg noe sånt?!
Ja, stor fare for at toget ville kjørt før tiden… ;)

Kunder som mener at fysikkens lover ikke gjelder for dem. Akk.

Jaja. Straffeutmålingen ved brudd på dem er meget kontant og uten ankemuligheter.

• Liker
Reaksjoner: Erik_SG
Kunder som mener at fysikkens lover ikke gjelder for dem. Akk.

Jaja. Straffeutmålingen ved brudd på dem er meget kontant og uten ankemuligheter.
Høres ut som samtlige Teslaeiere i verden. De har egne regler for både fysikk og veitrafikkloven. Også er lysene stilt for høyt bare for å gjøre de enda mer irriterende enn de er i utgangspunktet.

Enig, når det gjelder regelmessige avganger så er jo Støre-regjeringen langt mer pålitelig enn både VY og Ruter (tilsammen...).

8- )

Fikk nazistisk flygeblad i postkassen til frokosten i går, den internasjonale holocaust-dagen.
Vi vet hvem det er, Øystein Vaule. Fyren blir fordrevet fra overalt hvor han slår sine giftige røtter, men han lar seg ikke stanse. Skikkelig ubehagelig start på helgen, og la en morsk tone over frokosten.

Fikk nazistisk flygeblad i postkassen til frokosten i går, den internasjonale holocaust-dagen.
Vi vet hvem det er, Øystein Vaule. Fyren blir fordrevet fra overalt hvor han slår sine giftige røtter, men han lar seg ikke stanse. Skikkelig ubehagelig start på helgen, og la en morsk tone over frokosten.
Passer best som oppfyringsmateriale hvis det er litt huskaldt. Det er ikke verdt å resirkulere engang.

• Liker
Reaksjoner: mr.quick