GrimReaper
Støttemedlem
Jeg for min del synes Vipps er helt fantastisk. Men jeg bryr meg lite om hva som ligger bak, det skal sies. Så lenge det er lett og brukervennlig så er jeg fornøyd. Og der føler jeg Vipps leverer.
Om deres bedrift betaler 2% i transaksjonsavgifter for MC/Visa så send meg en PM så kan det være jeg kan hjelpe dere med å få det redusert.Å ha visa/mastercard avtale for bedrifter er heller ikke gratis.
Å for tiden der jeg jobber så går over 50% på mastercard.er vel 2% vi betaler av transaksjonene som går på visa/master.
Så vil oppfordre alle til å bruke bankaxept
Takk,men begynner i ny jobb 2 janOm deres bedrift betaler 2% i transaksjonsavgifter for MC/Visa så send meg en PM så kan det være jeg kan hjelpe dere med å få det redusert.
Laget meg ny facebook-profil her om dagen, og blant venneforslagene dukker det opp folk jeg ikke egentlig kjenner på ekte, eller har felles venner med, men har vært i nærheten av og jobbet ved siden av for noen måneder siden.Det er gjennom disse systemene du får inn det nye gullet; 'Opplysninger'.
"Hva gjør du?", "Når gjør du?", "Hvordan gjør du?"etc.
Det er disse opplysningene som får verdi. "Du" tror tjenesten er gratis...
8
Ja, stor fare for at toget ville kjørt før tiden…Selv om det bare hadde vært ett eneste togsett på hele indre Østland, så hadde ikke Vy klart å få det til å følge rutetabellen om det så var medvind, sola i ryggen og kjøttkaker til middag.. Jøsses, kom det både snø og kuldegrader denne vinteren også!? Hvem kunne forestilt seg noe sånt?!
Høres ut som samtlige Teslaeiere i verden. De har egne regler for både fysikk og veitrafikkloven. Også er lysene stilt for høyt bare for å gjøre de enda mer irriterende enn de er i utgangspunktet.Kunder som mener at fysikkens lover ikke gjelder for dem. Akk.
Jaja. Straffeutmålingen ved brudd på dem er meget kontant og uten ankemuligheter.
Selv om det bare hadde vært ett eneste togsett på hele indre Østland, så hadde ikke Vy klart å få det til å følge rutetabellen om det så var medvind, sola i ryggen og kjøttkaker til middag.. Jøsses, kom det både snø og kuldegrader denne vinteren også!? Hvem kunne forestilt seg noe sånt?!
Passer best som oppfyringsmateriale hvis det er litt huskaldt. Det er ikke verdt å resirkulere engang.Fikk nazistisk flygeblad i postkassen til frokosten i går, den internasjonale holocaust-dagen.
Vi vet hvem det er, Øystein Vaule. Fyren blir fordrevet fra overalt hvor han slår sine giftige røtter, men han lar seg ikke stanse. Skikkelig ubehagelig start på helgen, og la en morsk tone over frokosten.