Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hater lyden av følgende TV-programmer i huset:

- Skal vi danse?
- Maskorama
- Master Chef
- og en haug annet rææææl

Blir litt sånn som alle klokkeprodusenter skal lage samme klokka. På tide med noe nytt.

Skal vi danse tar den ubestridte førsteplassen tett etterfulgt av farmen og 71° nord. Jeg kjenner faktisk på et snev av raseri og tanken på at "er dette det beste godt betalte produsenter greier å levere". For noe makkverk. Og enda verre, for noe aldeles oppbrukt makkverk! For ikke å snakke om når de "krydrer" disse programmene med "kjendiser" som ingen har hørt om. Herre...
 
Skal vi danse tar den ubestridte førsteplassen tett etterfulgt av farmen og 71° nord. Jeg kjenner faktisk på et snev av raseri og tanken på at "er dette det beste godt betalte produsenter greier å levere". For noe makkverk. Og enda verre, for noe aldeles oppbrukt makkverk! For ikke å snakke om når de "krydrer" disse programmene med "kjendiser" som ingen har hørt om. Herre...
Jeg som trodde at jeg var den eneste i Norge som hater disse programmene. Tusen takk, dette var godt og lese!
 
Hater lyden av følgende TV-programmer i huset:

- Skal vi danse?
- Maskorama
- Master Chef
- og en haug annet rææææl

Blir litt sånn som alle klokkeprodusenter skal lage samme klokka. På tide med noe nytt.

Du glemte alle de utallige dating programmene som
Jakten på kjærligheten (hetero OG homofil edition), ungkaren, gift ved første blikk (alle mulige land edition)

At damene våre syntes dette er så spennende fatter jeg ikke. Har prøvd å stille litt kritiske spørsmål rundt det, men insett at det er et vepsebol jeg ikke ønsker hånden min inn i.
 
Du glemte alle de utallige dating programmene som
Jakten på kjærligheten (hetero OG homofil edition), ungkaren, gift ved første blikk (alle mulige land edition)

At damene våre syntes dette er så spennende
fatter jeg ikke. Har prøvd å stille litt kritiske spørsmål rundt det, men insett at det er et vepsebol jeg ikke ønsker hånden min inn i.

Du må kanskje revurdere hvilken type damer du er etter, fordi min står langt unna fra sånne programmer.
Og ikke en gang fordi jeg har vært noen gang å ta opp temaet.
Å oppsøke romantiske historier, er ikke noe galt, når det gjelder damene, men romantisme burde først og fremst oppleves hjemme, i den virkelige verden.
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Ivar og Grendel
Du må kanskje revurdere hvilken type damer du er etter, fordi min står langt unna fra sånne programmer.
Og ikke en gang fordi jeg har vært noen gang å ta opp temaet.
Å oppsøke romantiske historier, er ikke noe galt, når det gjelder damene, men romantisme burde først og fremst oppleves hjemme, i den virkelige verden.
Du om det.
Etter 10 år og 2 barn sammen er det ikke tid for å revurdere dama pga tv serier.
 
Hva foregår i hodet på blind folk som dukker opp på forumet og setter opp salgannonsene sine uten bilder?
th-2435876696.jpg
 
Jeg har tenkt og vurdert og grunnet litt, og kommet frem til at det verste ved å bli blind, om det noengang skulle skje meg, er hvor dyre minute repeatere er. Får man dekket deler av kostnaden gjennom hjelpemiddelsentralen, eller er det billigere for dem å trene en hund til å lese klokka og poste innlegg om de klokkene du allerede har?
 
Jeg har tenkt og vurdert og grunnet litt, og kommet frem til at det verste ved å bli blind, om det noengang skulle skje meg, er hvor dyre minute repeatere er. Får man dekket deler av kostnaden gjennom hjelpemiddelsentralen, eller er det billigere for dem å trene en hund til å lese klokka og poste innlegg om de klokkene du allerede har?

-Dette problemet har Citizen (og sikkert flere andre) allerede løst. La meg introdusere deg for Citizen Shine, bilde lånt fra Fratello:
citizen_shine_00008.jpg

Yup. Du vipper opp glasset og føler med fingrene hva klokken er. (La oss håpe hjelpemiddelsentralen ikke vet om denne, det ville jo være mye tøffere med en repeater av noe slag...)
 
Jeg har tenkt og vurdert og grunnet litt, og kommet frem til at det verste ved å bli blind, om det noengang skulle skje meg, er hvor dyre minute repeatere er. Får man dekket deler av kostnaden gjennom hjelpemiddelsentralen, eller er det billigere for dem å trene en hund til å lese klokka og poste innlegg om de klokkene du allerede har?

Du må dokumentere et behov, og så går det i boks. NAV ordner opp.

8- )
 
At jeg er så gammel at jeg:
- kjøper Kongen av Danmark når jeg skal på kino
- syns 38,- er uhørt dyrt for Kongen av Danmark
- at jeg syns det er fint når kinoen starter kl 1650 for da kommer jeg så tidlig hjem
Vis vedlegg 350166
Jeg er så gammel at jeg forstår ikke hvorfor folk må bestandig tygge på noe mens de er på kino.
Sånn var det ikke før i tiden....Før USA innførte "kulturen" sin til Europa.
Faktisk går jeg sjeldent på kinoen fordi jeg gidder ikke å høre på konstant plastpose crasjelyd og potetgull knasking istedenfor selve filmen.
 
Jeg er så gammel at jeg forstår ikke hvorfor folk må bestandig tygge på noe mens de er på kino.
Sånn var det ikke før i tiden....Før USA innførte "kulturen" sin til Europa.
Faktisk går jeg sjeldent på kinoen fordi jeg gidder ikke å høre på konstant plastpose crasjelyd og potetgull knasking istedenfor selve filmen.
For ikke å snakke om 20 minutter reklame og evnt. en hjernedød kortfilm som ikke er i sjangeren til filmen du er der for å se… f..f
 
For ikke å snakke om 20 minutter reklame og evnt. en hjernedød kortfilm som ikke er i sjangeren til filmen du er der for å se… f..f
Ja, jeg er også gammel nok til å huske når TV filmene var ikke slaktet av tusen reklamepauser som prøver å selge deg noe du ikke vil ha.
Det verste nå, er TVshow annonse popups på kanten av skjermen mens filmen foregår.
WTFF!?
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg er så gammel at jeg forstår ikke hvorfor folk må bestandig tygge på noe mens de er på kino.
Sånn var det ikke før i tiden....Før USA innførte "kulturen" sin til Europa.
Faktisk går jeg sjeldent på kinoen fordi jeg gidder ikke å høre på konstant plastpose crasjelyd og potetgull knasking istedenfor selve filmen.

Jeg er så gammel at jeg syntes kino har totalt mistet sin sjarm. Jeg betaler ikke for å vasse i søppel frem til et sete som er så klissete etter popkornfingre at jeg føler ubehag av å sitte der. Så skal jeg sitte i en sal som lukter som et gatekjøkken.

Nå har det blitt noen år siden jeg var på kino sist. Savner det ikke...

8- )
 
Jeg er så gammel at jeg syntes kino har totalt mistet sin sjarm. Jeg betaler ikke for å vasse i søppel frem til et sete som er så klissete etter popkornfingre at jeg føler ubehag av å sitte der. Så skal jeg sitte i en sal som lukter som et gatekjøkken.

Nå har det blitt noen år siden jeg var på kino sist. Savner det ikke...

8- )
Og disse folk som må rett å slett trues for at de skulle ro ned bråket sitt mens filmen spilles.
Jeg gidder ikke å dra på kino for å gi en oppdragelse på drittunger som kan ikke holde kjeft mens de flasher mobilen sin og leker med potetgull og popcorn.
Respektløse kakerlakker.
 
Her er det bare å benytte seg av Vega i Oslo. Hundrings for kino på mandager, de har én reklame og det er for et europeisk kinosamarbeid, og de har masse spennende filmer utenfor de mest kommersielle.

Topp sted. Dessverre ikke Kongen av Danmark i kiosken, men du kan ta med egen (Coop sin funker også fint!).