Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Vel, nå er ikke drivstoffpriser det som velter lasset. Enig i at det er uvanlig å fylle til 27 kr/liter, men det store sluket på en bil er verditapet - i alle fall på nye biler. Med årlig kjørelengde på 12000 km utgjør 5 kr. ekstra på literprisen det samme på ett år som bilen taper seg i verdi pr. måned :unsure:
Jaja, det er klart. Om man kjøper seg betydelig opp i verdi veier verditapet potensielt tyngre enn drivstoffkostnaden.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
Det tok to år.....
DSC_2270.JPG
 
Flyplasser.

J. H. Christ hvor skakkjørt OSL er i dag.

Heldigvis fikk jeg den siste billetten på det siste flyet hjem i dag etter at Lufthansa fikk meg sent nok inn fra München til at jeg ikke nådde den opprinnelige innenlandsforbindelsen - men det er ingen på OSL sin fortjeneste; Lufthansas servicetelefon sier bare at det er mange som ringer og at det er dumt, handling agenten sier at de ikke bryr seg med ombooking, SAS stengte like godt servicesenteret sitt...

Aiai. I tillegg later det til at man ikke skal få seg verken vått eller tørt her etter 2030, dette er jo nesten like heftig som på CDG.

Aldri før har fristelsen til å forgripe seg på taxfreeflasken mens man fortsatt er på tur vært like overveldende sterk...
 
Flyplasser.

J. H. Christ hvor skakkjørt OSL er i dag.

Heldigvis fikk jeg den siste billetten på det siste flyet hjem i dag etter at Lufthansa fikk meg sent nok inn fra München til at jeg ikke nådde den opprinnelige innenlandsforbindelsen - men det er ingen på OSL sin fortjeneste; Lufthansas servicetelefon sier bare at det er mange som ringer og at det er dumt, handling agenten sier at de ikke bryr seg med ombooking, SAS stengte like godt servicesenteret sitt...

Aiai. I tillegg later det til at man ikke skal få seg verken vått eller tørt her etter 2030, dette er jo nesten like heftig som på CDG.

Aldri før har fristelsen til å forgripe seg på taxfreeflasken mens man fortsatt er på tur vært like overveldende sterk...
Og verre skulle det bli...