Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Flyplasser.

J. H. Christ hvor skakkjørt OSL er i dag.

Heldigvis fikk jeg den siste billetten på det siste flyet hjem i dag etter at Lufthansa fikk meg sent nok inn fra München til at jeg ikke nådde den opprinnelige innenlandsforbindelsen - men det er ingen på OSL sin fortjeneste; Lufthansas servicetelefon sier bare at det er mange som ringer og at det er dumt, handling agenten sier at de ikke bryr seg med ombooking, SAS stengte like godt servicesenteret sitt...

Aiai. I tillegg later det til at man ikke skal få seg verken vått eller tørt her etter 2030, dette er jo nesten like heftig som på CDG.

Aldri før har fristelsen til å forgripe seg på taxfreeflasken mens man fortsatt er på tur vært like overveldende sterk...

Flyplasser.

J. H. Christ hvor skakkjørt OSL er i dag.

Heldigvis fikk jeg den siste billetten på det siste flyet hjem i dag etter at Lufthansa fikk meg sent nok inn fra München til at jeg ikke nådde den opprinnelige innenlandsforbindelsen - men det er ingen på OSL sin fortjeneste; Lufthansas servicetelefon sier bare at det er mange som ringer og at det er dumt, handling agenten sier at de ikke bryr seg med ombooking, SAS stengte like godt servicesenteret sitt...

Aiai. I tillegg later det til at man ikke skal få seg verken vått eller tørt her etter 2030, dette er jo nesten like heftig som på CDG.

Aldri før har fristelsen til å forgripe seg på taxfreeflasken mens man fortsatt er på tur vært like overveldende sterk...
Og verre skulle det bli...

At det aldri slutter å regne. Vestlandet slike somrer er berre tragisk...
Blir ikkje bedre med det første heller
E5DC2422-945A-4C14-847F-0F8B839451EA.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg er HELT sikker på at du klarer å rygge inn bilen din så du står mindre enn to centimeter fra ham på passasjersiden.;)

-Jeg tok meg en Land Cruiser-parkering i grusrøysa ved siden av, men mens vi satt og spiste, kom det en mopedist laget av The Right Stuff og satte fra seg pidda slik at den stod millimetere unna førerdøra...

Jeg får tilbake troen på ungdommen!