Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jepp, det var det første jeg prøvde. Det hjalp ikke. Det er fortsatt mulig jeg har oversett noe..

Har samme bil. Dette er nok noe vi må leve med... Jeg tåler fint å måtte dra over kameraet manuelt, men synes det er noe mer håpløst med parkeringssensorer som skriker og bærer seg over snø og is. Jaja, slikt må man vel bare akseptere når man velger ny og moderne bil full av teknologi.... Tilværelsen er enklere i en gammel Defender.

• Liker
Reaksjoner: JonasV
Snart 2 uker siden nye reimer forlot Ukraina og sporingen på pakken forsvant. Merkelig at sporing av brev fungerer i UK via Royal Mail og via Ukrainas postvesen - men ikke i Norge.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Sjø
Bestilte nye høykvalitets NATO-remmer hos
PhenomeNato Straps for mer enn en måned siden og foreløpig nada dukket opp i posten... De kommer helt sikkert, men dette går jo so treigt at en skulle tro de gikk med A-post :cool::p

Tenkte jeg skulle være miljøvennlig å kjøpe Vinmonopolets veske med 4 lommer.
Fra Oslo City til Oslo S ble det stjålet en flaske Travaglini Gattinara.
Det ville ikke har skjedd med polets plastposer.

Redigert:
Tror pumpeprisen på bensinstasjonene også regulerer pumpekapasitet.

Billig bensin = går tregere.

Dette for at folk skal bli lei og ikke fyller full tank. Så kan de heller fylle mer når bensinen koster mer.

Når bensin er dyr går pumpene fortere slik at at du plutselig har fyllt for mer penger enn ved vanlig/billigere bensinpris.

Høres ikke helt usannsynlig ut, ErikR.

Jeg har i alle fall opplevd stor variasjon på fyllehastigheten, men har ikke jevnført dette med prisnivået. Noen ganger går det helt ufattelig tregt.

Høres ikke helt usannsynlig ut, ErikR.

Jeg har i alle fall opplevd stor variasjon på fyllehastigheten, men har ikke jevnført dette med prisnivået. Noen ganger går det helt ufattelig tregt.

-Det er jo en fristende tanke i disse rekordpristider, men jeg håper og tror vel egentlig at det bare oppleves slik. :)

Jeg har ved et par anledninger fått besøk av en bensinstasjonansatt ute ved bilen når dieselen har vært ekstra billig - første eier installerte av en for meg uforståelig grunn ekspedisjonstanker på Dieseldyret (en gammel Land Cruiser), som dobler kapasiteten fra 90 til 180 liter. Vanligvis bruker jeg bare hovedtanken på 90l, men om pumpeprisen skulle være veldig lav et sted, fyller jeg helt opp - 90+60+30l.

Da går det tydeligvis på et eller annet tidspunkt en alarm inne på stasjonen, og ut kommer det noen som engstelig kikker under bilen for å se om jeg står i en stadig voksende dam av diesel - eventuelt er de engstelige for at jeg skal stikke fra regningen!

Logistikk og kundebehandlingsavdelingen til Platekompaniet.
Makan treg og komplett håpløs kjøpsopplevelse.

Måtte de ansvarlige bak inkompetansen lide av nyrestein over juleferien! :mad:

upload_2018-12-18_14-29-21.jpeg

Redigert: