Småbarnsförälder logistik
Boende på Holmenkollen - bhg på ullern & majorstuen - arbete på Aker brygge.
Borde nästan köpa en GMT![]()
Snømåking på egen grund? I så tilfelle trekkes min «respekt», trodde innsatsen ble ytt i et arbeidsforhold.Det må til, når vinteren bestemte seg for å gjøre inntog igjen. 10cm slush er ikke stas om det kommer kulde..![]()
Småbarnsförälder logistik
Boende på Holmenkollen - bhg på ullern & majorstuen - arbete på Aker brygge.
Borde nästan köpa en GMT![]()
Det er jo plenty av barnehager i Holmenkollen, skjønner ikke helt problemet deres. Bor der selv og har aldri hatt slike logistikk problem som dere beskriver.Kjenner meg igjen. Bodde helt øverst i Voksenkollen (nabo til Lysebu), barnehage i Gardeleieren ved Persbråten. Jobb i Vika.
Vi flyttet.
Det er jo plenty av barnehager i Holmenkollen, skjønner ikke helt problemet deres. Bor der selv og har aldri hatt slike logistikk problem som dere beskriver.
https://www.dn.no/d2/2018/04/05/153...-et-ubevisst-signal-om-hva-du-mener-om-jobben
Morsom type. Belærer om stil, men så går han med brune arbeidssko, tilsynelatende når han skal være pent kledd? Det slipset ser jo også ut til å ha blitt knytt i et veldig mørkt rom. Er det en ironi som går meg over hodet?![]()
Fyren er jo kledd som en statist fra en av disse lavbudsjetts britiske krimseriene som går på dagtid.https://www.dn.no/d2/2018/04/05/153...-et-ubevisst-signal-om-hva-du-mener-om-jobben
Morsom type. Belærer om stil, men så går han med brune arbeidssko, tilsynelatende når han skal være pent kledd? Det slipset ser jo også ut til å ha blitt knytt i et veldig mørkt rom. Er det en ironi som går meg over hodet?![]()
Ikke frekt, men santSøkte på alle, fikk ikke plass.
Problemet er at alle barnehagene der oppe har «t-bane service», så de som bor lenger ned kan levere barna på alle t-banestasjoner fra Majorstuen og opp. Det gjør at nedslagsfeltet blir enormt. Og i tillegg er jo skibarnehager/aktivitetsbarnehager/friluftsbarnehager blitt veldig «in» å ha barna i. Legg til veldig store kull med barn (vi fikk plass i 6. opptaksrunde i juni).
Ikke for å være frekk, men mistenker at mine barn er yngre enn dine. Og endringen som kom med et opptak i året hjelper heller ikke på.