Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Håpløse folk. Jeg er en såpass enkel sjel at jeg hadde senket meg til deres nivå og skjelt hele selskapet ut over en lav sko. Jeg vet bedre, men klarer ikke å la usmakelig oppførsel gå ubemerket hen.
Var særdeles fristende, men med svigermor og svigerfar tilstede vet jeg ikke helt om det ville falt i god jord... Det forklarer trangen til en passivagressiv utblåsning her på TS ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT og Preacher
FB_IMG_1501104182231.jpg
 
At motorsykkelen punkterte på jomfruturen når eg endeleg hadde fått overhala og oppgradert bremsene. Det kan eg ikkje like i det heile tatt. :mad:
 
Rust. Hatt en W124 fra 1987 stående i garasjen til mine foreldre. De små uskyldige flekkene fra i fjor har blitt.. større flekker.

Rop ut om noen sitter på fremskjermer osv. Evt er gira på en av de mest behagelige bruksveteranene på markedet. :cool:
 
Kan ikke like at en av trådene i KS har følgende beskrivelse i annonse: God stand, service tatt for ca. 10 år siden, ikke brukt mer en 2-3 dager etter dette. Service ble tatt i Sandvika, men har dessverre ikke lenger kvitteringen" Å kalle en klokke uten service på 10 år for god mekanisk stand er å dra strikken rimelig langt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bears
Hadde jeg vært far til jenten som ble forulempet i første omgang, hadde ikke svanen levd etter å ha mine hender rundt nakken.. Snakk om sløs med ressurser!!

Engasjementet for et enkeltindivid av en ikke-truet art er en grotesk Disneyfisert forvrengning av dyreverntankegang. Sakens mediaomfang viser dessverre at det som for svært kort tid siden var hodeløst ekstreme ideer som ingen tok alvorlig, har slått rot i store deler av befolkningen, godt hjulpet av klikk-media. Fri og bevare.
 
Volvo V60. Alt var akkurat det vi så etter, til og med hvit - som ble det som felte bilen. Enorm fargeforskjell mellom lakken på fangere og bil, pga hhv. plast og stål. Og det klarer ikke jeg å leve med. Kall meg en løk for det, men når det gjelder bil, er jeg sykt petimeter.
Du er ikke alene om det, sånt takler overhodet ikke jeg heller. Men ofte så blir det ekstra merkbart på hvit bil. Da må du nok opp ett hakk til på premiumlisten for slippe sånt. Type tysk premium. Har hatt flere hvite mercedeser og det har aldri vært noe sånt på de. Hadde vært morsomt å sett om tilfellet var det samme med de litt dyrere modellene til Volvo.
 
Volvo V60. Alt var akkurat det vi så etter, til og med hvit - som ble det som felte bilen. Enorm fargeforskjell mellom lakken på fangere og bil, pga hhv. plast og stål. Og det klarer ikke jeg å leve med. Kall meg en løk for det, men når det gjelder bil, er jeg sykt petimeter.
Hvis det er til noen trøst, skal du vite at så godt som samtlige biler har samme "problem". Dette er fordi plastdetaljer som oftest lakkeres der de produseres, eller for seg selv. Noen farger fremhever fargeforskjellen mer enn andre. På mørke farger er det mindre synlig, mens hvit, sølv og grånyanser er de verste. Dette var faktorer jeg tok med i betraktningen når jeg bestilte bil. OCD er vanskelig;)
IMG_7935.JPG