Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Skal vi legge disse posevitsene ned i skuffen nå?

B1B9E1F9-0AF4-4AFA-AA6E-E3E9D25C725D.jpeg
 
"Farmen", "71gr Nord" og annet dildall i fjernsynsruta.

Jeg husker i min ungdom; jeg gikk med button "NRK trenger konkurranse". Tilhengerne av at NRK hadde enerett på å formidle tv-signaler til "de tusen hjem" sto på sitt med at NRK sikret kvalitet. Vel at "kvalitet" var uteblivelse av søppelprogrammer og dårlige endeløse serier. (OK, vi ser bort fra Finsk Fjernsynsteater).

Jeg sto på mitt og hevdet at det norske folk hadde en IQ som ville forhindre at hjernedøde programmer ikke ville få oppslutning og dermed ikke vinne frem. Kvalitetprogrammer ville overleve og tidtrøyte ville dø ut.

I ettertid innrømmer jeg at jeg tok feil.

8- /
 
FedEx har brukt imponerende 30 timer på å sende en forsendelse gjennom tre kontinenter og frem til postterminalen i Oslo.
Fire og en halv dag senere etter at Posten tok over stafettpinnen for sjarmøretappen er pakken fortsatt ikke blitt lastet opp i budbilen.

Blir litt som om Per Mertesacker skulle tatt ankeretappen for Jaimaica på 4x100m :cool:
 
Redigert:
FedEx har brukt imponerende 30 timer på å sende en forsendelse gjennom tre kontinenter og frem til postterminalen i Oslo.
Fire og en halv dag senere etter at Posten tok over stafettpinnen for sjarmøretappen er pakken fortsatt ikke blitt lastet opp i budbilen.

Blir litt som om Per Mertesacker skulle tatt ankeretappen for Jaimaica på 4x100m :cool:

HÆHÆ :D Stakkars Per for fortsatt tyn selv om han har lagt opp :D
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen