Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Vennligst gå tilbake til topic.

Off-topic-innlegg vil bli slettet.

EDIT: Utdyper litt, da min korte og direkte kommentar tydeligvis gir rom for feiltolkninger.

1. Det må gjerne uttrykkes misnøye med forumet her i tråden – det er tross alt en tråd for små irritasjonsmomenter i hverdagen. Hvor konstruktivt eller underholdende det er, kan diskuteres.

2. Lange redegjørelser med egne meninger om driften av TS osv. hører derimot ikke hjemme i denne tråden. Jeg tar selvkritikk for å ha kommet med svar noen innlegg opp, som bidro til å sette kursen mot videre utsporing.

3. Jeg har sagt mitt, og har ikke noe behov for å måtte forsvare mine avgjørelser vedrørende det operative her på TS. Skulle noen likevel ha et sterkt behov for å dele sine tanker med andre brukere, bør det tas i en egen tråd. Det er alt.

4. Gi det en sjanse da folkens. Minner om at det foreligger mer data og statistikk på bruk enn det som kommer til syne for registrerte medlemmer, og at TS – sammenlignet med stort sett det som er av fora – har klart å holde det gående på et stabilt høyt nivå (men naturligvis ikke helt uforandret) i 11 år. Husker flere upopulære valg, som senere har vist seg å være smarte trekk.

Husker hylekoret da vi switchet fra vBulletin til Xenforo. Prøv gjerne et vBulletin 4 nå, og føl hvor kjipt det er.

Husker også hylekoret da vi avviklet visning av annonser i "Nye innlegg" – og ikke minst hylekoret da vi tidligere i år lot annonser dukke opp der, som en test :)
Du er en heldig og priviligert forumeier, som har så engasjerte medlemmer.
 
Joda, men forumbrukere kan selv velge hvilke forum som de ønsker å bidra i - forumeiere har jo ikke den samme luksusen om inntekten skal opprettholdes/økes;)

Dersom inntekter var fokus, ville forumeier ikke vært forumeier i det hele tatt :) Nei, det er definitivt ikke "i forum penga ligger". Det trodde jeg egentlig du også var inneforstått med, da det flere ganger tidligere har blitt tatt grep som setter det jeg anser som "sosialt ideelt", foran det som kanskje er finansielt ideelt.

Endringer – små eller store – skaper bortimot alltid litt frustrasjon og misnøye i starten. Å la seg påvirke av de naturlige reaksjonene som kommer umiddelbart etter endring, er i min bok synonymt med idioti. Og man ser bare de som uttrykker misnøye – ikke den store majoriteten som enten forholder seg positive eller nøytrale.

Å prøve å forsterke dette som en negativ greie, har ingen annen effekt enn mate egen irritasjon.
 
Det er vel også rom for å ta litt læring om at å innføre endringer, som helt tydelig mange misliker( men som kan bli akseptert senere), kanskje ikke bør etterfølges av «Deal with it» og sletting av innlegg ?

Engasjementet tyder jo på at folk bryr seg.
 
Det er vel også rom for å ta litt læring om at å innføre endringer, som helt tydelig mange misliker( men som kan bli akseptert senere), kanskje ikke bør etterfølges av «Deal with it» og sletting av innlegg ?

Engasjementet tyder jo på at folk bryr seg.

Noen ganger er ikke humøret helt på ens side, og man kan komme til skade for å uttrykke seg litt for direkte. Det er jeg helt enig i ikke er konstruktivt.

For ordens skyld er det slettede nå innlegget gjenopprettet – i det minste for å unngå spekulajsoner om hva det inneholdt. Årsaken til at det i sin tid ble slettet, var ganske enkelt at det brøt med den i overkant direkte (og innledningsvis dårlig begrunnede) oppfordringen om å gå tilbake til topic.

Hva er det som er off-topic med at brukere ikke liker den nye strukturen på forumet?
 
At NOEN har vært frisindige nok til å kopiere min poseævksjons-næring og i tillegg valgt å gå for små velur-poser og ikke gidde merarbeidet det er å formidle større papp-poser.

Kynisk, smålig og predatorisk. Hvem du enn er bak dette pseudonymet ditt. - Skam deg!
 
At NOEN har vært frisindige nok til å kopiere min poseævksjons-næring og i tillegg valgt å gå for små velur-poser og ikke gidde merarbeidet det er å formidle større papp-poser.

Kynisk, smålig og predatorisk. Hvem du enn er bak dette pseudonymet ditt. - Skam deg!

Helt rått hva folk prøver å tjene penger på! Skamme seg burde de! Glad vi skjuler oss bak brukernavn, hvis ikke kunne det blitt hett for slike kynikere:)
 
Jeg regner med at denne tidmåleren i spikerstål som titter inn på bildene sin høyre side følger med?

Så lenge de er med på bildene så regner jeg med at salget er "som vist".

8- D
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
At NOEN har vært frisindige nok til å kopiere min poseævksjons-næring og i tillegg valgt å gå for små velur-poser og ikke gidde merarbeidet det er å formidle større papp-poser.

Kynisk, smålig og predatorisk. Hvem du enn er bak dette pseudonymet ditt. - Skam deg!

Du har startet en ny trend. Her snakker vi poseævksjon:
B1F56048-2BF1-4F03-AD74-A7B7E523BFE5.jpeg
 
At NOEN har vært frisindige nok til å kopiere min poseævksjons-næring og i tillegg valgt å gå for små velur-poser og ikke gidde merarbeidet det er å formidle større papp-poser.

Kynisk, smålig og predatorisk. Hvem du enn er bak dette pseudonymet ditt. - Skam deg!

Du har startet en ny trend. Her snakker vi poseævksjon:
Vis vedlegg 120622

Tydelig at dette er et problem som AD har begynt å ta tak i. Da jeg var innom en lokal Protid og kjøpte en klokke tidligere i dag, fikk jeg levert klokken i en blomsterpose fra Interflora. Forhandler hevdet at de ikke hadde flere igjen av de flotte, ettertraktede, Protid-posene i stoff, men jeg leste raskt mellom linjene at dette var et tiltak mot det raskt voksende posegråmarkedet.
A53868C0-05FA-4581-A256-8E51083F765A.jpeg


Neida, men fikk faktisk levert klokka i blomsterposen :D
 
Tydelig at dette er et problem som AD har begynt å ta tak i. Da jeg var innom en lokal Protid og kjøpte en klokke tidligere i dag, fikk jeg levert klokken i en blomsterpose fra Interflora. Forhandler hevdet at de ikke hadde flere igjen av de flotte, ettertraktede, Protid-posene i stoff, men jeg leste raskt mellom linjene at dette var et tiltak mot det raskt voksende posegråmarkedet.
Vis vedlegg 120658

Neida, men fikk faktisk levert klokka i blomsterposen :D

Jeg har jo pulsen på miljøets kriker og kroker (det må man jo for å få tak i de skikkelig godbitene) og i ytterkanten av dette miljøet meldes det om at det er virkelig rift om interflora poser.
 
Tydelig at dette er et problem som AD har begynt å ta tak i. Da jeg var innom en lokal Protid og kjøpte en klokke tidligere i dag, fikk jeg levert klokken i en blomsterpose fra Interflora. Forhandler hevdet at de ikke hadde flere igjen av de flotte, ettertraktede, Protid-posene i stoff, men jeg leste raskt mellom linjene at dette var et tiltak mot det raskt voksende posegråmarkedet.
Vis vedlegg 120658

Neida, men fikk faktisk levert klokka i blomsterposen :D
Nice! Hvem butikk tok du denne ut fra? Og hvordan klokke kom i den? Jeg tenker selv å invistere i en sånn! :cool::eek:
 
Redigert: