Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Send meg en pm så kan vi kanskje bli enige om en løsning @Genta. Bytteforslag mottas også, glemte å få det med i annonsen
Har 15’ kroner, noen tomflasker i garasjen og ingen verdifulle klokker å bytte bort. Altfor langt unna noen fornuftig løsning:( Noter navn på kjøper så kan jeg forfølge ny eier når jeg har samlet ennå flere flasker:)
 
Folk på finn :mad:

fyr: 'jeg kjøper den for <skambud>'
meg: 'jeg har et annet skambud på <litt mer>'
fyr: 'ok kan gå opp til <litt over det andre skambudet>'
meg: 'ok vi kan møtes på <dag> hvis jeg ikke får noe mer respons'
fyr: 'supert, vi snakkes'
meg dagen før: 'hei igjen, skal vi møtes?'
fyr: 'jeg kjøper en annen klokke istedet, beklager'
meg setter ned prisen til <litt over skambud>
fyr: 'hei, jeg ser du har satt ned prisen, jeg kan fremdeles kjøpe den for <skambud>'

:(
 
Redigert:
Ble litt mer som Klocksnack nå, med mindre underkategorier og et hovedforum med mer aktivitet/bevegelse. Jeg skal venne meg til det, men det var ryddigere slik det var før.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Ja, hvorfor ble de fleste merkeforaene flyttet til klokkediskusjonstråden? Ser at det nå heter «Sponsede...» for merkeforaene. Er det pengene som rår?

Ble fullstendig uoversiktlig nå, @Jon Henrik

Jeg ønsker i utgangspunktet nå å samle det meste av klokkediskusjon i de mer generelle forumkategoriene. Mer aktivitet/momentum, mindre fokus på spesifikke merker.

Men i likhet med alt annet her på Tidssonen, er aldri noe skrevet i sten. Men det skal få litt tid. Deal with it.

En helt "level playing field" syns jeg i utgangspunktet er en fin greie for merker. Men finnes det aktører som ønsker å fremheve "sine" merker, finnes det løsninger for det. Ja, da er det pengene som rår – og hvorfor skulle det ikke være det? Det er ikke gratis å drive Tidssonen.

Sett fra en annen side –
Hvorfor skal f.eks. den superprofitable giganten Rolex, med store profitable forhandlere i Norge, fremheves like mye som mindre merker hvor en engasjert forhandler/distributør aktivt tar initiativet til å promotere sitt merke og støtte TS som institusjon?