Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Grunnen til ekstra ventetid hos legen, er at de må ta akutte henvendelser innimellom de oppsatte timene. Akutte hendelser kan man ikke planlegge med. Dersom de skulle lagt inn slingringsmonn mellom alle timer, hadde det ført til at mange ikke fikk legetime så raskt de ønsket.

Tok med et glemt quartz-ur til Bjørklund Lagunen for batteriskift.
Dama bak kassen klarte å lage fire dype hairlines til nette sum av 150.-
Det er vel kanskje dette som er kjent som Zaratzu-finishing :mad:

Problemet foreligger heller på personalet enn kasseåpneren!
Disse kasseåpner forlatter uansett merker inn i de firkante sporer: fordi de er bestandig rund, tynn og hardere enn kassen selv. Ser du merken du har i firkant sporet(venstre side) nær kronen din? Det er det...
Firkant spor = firkant verktøy, eller gummy verktøy. Ikke rundt.
Disse kasseåpner er oppskriften til fænskap: de er ikke skapt for å gjøre et pent og rent arbeid.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen
Brunsnegler.

http://www.dagens.dk/forbrug/michae...der-en-krone-lave-udrydder-bæsterne-på-lyntid

Akkurat nå, hjemme hos Tetragrammaton:

pixlr-01.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Tommen
Disse kasseåpner forlatter uansett merker inn i de firkante sporer: fordi de er bestandig rund, tynn og hardere enn kassen selv. Ser du merken du har i firkant sporet(venstre side) nær kronen din? Det er det...
Firkant spor = firkant verktøy, eller gummy verktøy. Ikke rundt.
Disse kassåpner er oppskriften til fænskap: de er ikke skapt for å gjøre et pent og rent arbeid.

Alt til sitt bruk. Fin til klokker som dette
Christopher-Ward-C60-TRIDENT-CHRONOGRAPH-PRO-600-aBlogtoWatch-2.jpg

Ingen snegler her, men fant en sånn en under kjøkkenbordet i går kveld. Ikke mitt bilde, men samme typen.
vdASYIH.jpg

Ojojoj....en vaskekte narsissist ? Jobber vel kanskje i oljebransjen du da...
Ikke helt. Helhjertet forbruker av bensin. Det er det nærmeste. Ellers er jeg en utdannet lektor som arbeider med IT i det offentlige. Det er kanskje nær nok for deg!?!

8- D