Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Han: Hei! Jeg kjøper [det jeg hadde til salgs] for [prisantydning].
Jeg: Flott! *gir oppgjørsdata ihht. annonsen
Han: Jeg må tenke meg litt om.
Jeg:

FB_IMG_1487975425362.jpg
 
At Snømannen var verre(imho) enn hva kritikerne la opp til i forkant. Hjelpe du meg..
Hæ? Er det sant? Syntes traileren så imponerende ut, trodde anmelderne overdrev av sjåvinistiske hensyn, men vent: hvile dybder i karakterene er det som etterlyses, er spenningslitteratur dette t bygget på, og: hvorfor kan ikke periodedrankere ha brede brystkasser? Det var det eneste jeg lurte på. Men jeg skal se den på kino, ene og alene pga av den fete estetikken.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Dealer på Finn for første gang: Jeg:kan gi deg (fornuftig anslag for en to år gammel klokke som har blitt rimelig hardt brukt)
Selger: Takk for tilbudet, men kan du gå opp til (fullstendig urealistisk opprinnelig prisforlangende. )
 
For å si det sånn..det beste med hele filmen er Fassbender, og han har ennå litt vei å gå før han er like frynsete i kanten som Hole skal være.
Filmen er usammenhengende og lite logisk, og fruen(som ikke har lest boken) hadde tusen spørsmål om hvorfor ditt og hvordan datt etter filmen.
Uten å spolere noe for deg - filmer som har 'finner ut av skurken og alt løser seg på de siste 20 minuttene'-plott...fysj.
Takk for advarselen. Jeg skjønner hvordan dette går...
 
Gledet meg til Snømannen - men tror jeg står over, selv om kona insisterer på at vi går. Hun leser alt av bøker - hele tiden. Kanskje man skal gå allikevel og bare ta seg en litt lengre powerenap...
 
ULRIKKE FALCH...
Siden denne tråden heter "Nei det kan jeg ikke like - hverdags edition"

La oss nå ikke glemme det ytterst støtende at Ullrike Falch omtaler seg som "skuespiller". Dette faktisk mennesker som kler seg ut som andre for å ta på seg andres roller og væremåter. I tillegg får de betalt for det!!! Siv Jensen benyttet sin kostyme i forbindelse med ulønnet hyggelig og privat selskapelighet.

Dette tyder på skammelig uvitenhet fra artikkelforfatter!

8

Edit: At man ikke har mer å skrive om er ikke annet enn trist....