Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Så nå mangler du iPhone og penger?
Hehe, neida:) Nå får den fullføre livet sitt i skuffen.
Vi forbereder flytting, og da dukker det opp mye rart i skuffer og skap. Dette var første og siste objekt som havnet på finn. Er redd for at jeg er den neste som selger klokker uten b&p, da de har forsvunnet under flytting.

"du kjører merc, jeg er student med buss"

Det er ikke billig å kjøre buss heller. Nå hører det vel også med at studenter ofte sniker. Det måtte i så fall bety at en stakkar som kjører merc burde få 1800 for den iPhonen. Dyr bil å holde i drift. Det er ikke mulig å snike unna hverken bensin eller bompenger. Student som sniker på bussen har god råd! Vis barmhjertighet og betal 1800!

8

• Liker
Reaksjoner: ErlingK og Thomas84
Når en "enkel sjel" i firmaet sender ut en fellesmail hvor det svart på hvitt står at ALLE klager kan rettes mot mitt private telefonnummer. Dette da gjort utelukkende for å hevde seg/lette på trykket. Hjelper ikke at jeg har hemmelig nummer når du kjemper et slag i oppoverbakke mot idioti. Måtte vedkommende falle på en ananas, naken, gjenntatte ganger.

FEM. Kanal med bare dritt som Kakekrigen, etc. Østrogenet ruler denne uka og har lagt sin hånd på fjernkontrollen.

Etter nattens forhandlinger slipper du forhåpentligvis dette en stund fremover.
Forøvrig er jeg lei snø og regn om hverandre. Kan vi ikke bare ha vinter??!!

IKEA. Å dra ut dit. Stå i kø. Knotingen på parkeringen. Gå inn i en klam, varm og overbelyst labyrint. Skulle ha en eneste ting - som de ikke har. Ende opp med alt annet. Kø i kassen. Selvbetjente kasser. Poser av papp - for små papposer. Papposehanker som ryker. Kø ut fra parkeringen. IKEA.

Ikea er uaktuelt uansett om det er kø, varmt og-/eller klamt.
tumblr_mrycsjmAqm1sasvhco1_1280.jpg

http://www.telegraph.co.uk/history/world-war-two/8720214/IKEA-founder-was-Nazi-recruiter.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Nazism_in_Sweden

• Liker
Reaksjoner: Hopalong og Preacher
Jeg utvider litt:

Gardermoen:mad::mad:
Hva er det med den flyplassen?? Hvorfor måtte de legge den der? Hvordan kunne de la Sleipe-Opseth kuppe avstemningen? Hvorfor la flyplassen utforme av noen som tydeligvis aldri har reist med annet enn buss? Hvor vanskelig kan det være å variere antall ansatte med trafikkmengden? Hvorfor klarer en gigantflyplass som Frankfurt å takle forsentkomne transittpassasjerer, mens dere stadig sender bagasjen med neste fly selv når man ankommer i god tid? Tullinger:mad: