Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Personer som i arbeidssammenheng skal UNDERSTREKE SINE POENGER MED OVERIVRIG BRUK AV STORE BOKSTAVER OG UTROPSTEGN!!!!!!!


Det burde være kvotejakt fra helikopter på dem..


Store bokstaver brukes kun i forhold til grammatiske regler. Kontinuerlig kun ved CapsLock Day.

8
 
Har solgt bilen. Overlevering før helga. Kona kommer fra jobb med bulk. Ein eller annan jævel har vore borti. Skade ser ut som om den kan presses ut fra innsida. Kan ikkje sjå riper.
Tips til kvar eg kan få fiksa dette i Bergensområdet mottas med takk.
 
At lille jentungen er lagt inn på sykehus, uten at legene finner ut noe. Jævlig mye kaffedrikking på de ansatte her, lite action. Mye venting på oss. På toppen av det hele fikk jeg nettopp mail om at nye bilen min er to måneder forsinket. Fin dag!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Har solgt bilen. Overlevering før helga. Kona kommer fra jobb med bulk. Ein eller annan jævel har vore borti. Skade ser ut som om den kan presses ut fra innsida. Kan ikkje sjå riper.
Tips til kvar eg kan få fiksa dette i Bergensområdet mottas med takk.
Lag deg brukerkonto på DetailersClub og legg ut i 'Jobb ønskes utført'. Da vil du få det desidert beste resultatet.
Brukerne ChristerR eller D.Mikarlsen er velrenomerte, blant andre så klart.

Og god bedring til veslejenta @Thomas84 Det finnes ingenting mer frustrerende enn å sitte på sidelinjen når sine små er syk.
 
Skjermbilde 2016-11-02 kl. 20.23.36.png


:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Silver Lining: Ny bil i 2017 utgår og nye neste års klokkebudsjett må revurderes ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Sånne saker som det der gjør at jeg per nå ikke angrer på at jeg gikk til innkjøp av en Tesla s85 nå nylig.
Så slipper jeg å ha det der tullet der som et ekstra stressmoment i hverdagen når det først slår til.
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen
Du er vel ikke så lettlurt, @Stamnes?

8

Bare på enkelte områder.

Men for en som bor i Sandviken og som jobber utenfor bomringen, så må man nesten ha en bil som ikke blir et offer for datokjøring og alt det andre av begrensinger våre lokale politikere kan finne på når luften først står i ro i Bergen.

Husker godt hvor forbanna folk ble sist vinter når de måtte la bilen stå i ro annenhver dag i enkelte perioder.

Synes det er veldig greit å slippe unna det opplegget der.
Selv om min vedfyring på kalde dager ikke akkurat gjør situasjonen for folk bedre ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel