Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Kva er det @Genta?
Beklagar at eg har ei klokke eg veit null om, men som eg har brukt fordi eg syns ho var kul, for så å gå lei og deretter legg ut for sal/auksjon slik at andre kan få glede av den.:)

Det går og heilt fint for meg om du ikkje lika hverken klokke eller framgangsmåten.
 
Redigert av en moderator:
Jepp, hvertfall det jeg fikk beskjed om å forberede meg på isted. Det var før MR, så jeg håper det er bedre enn forventet:)
Håper det ble bedre enn forespeilet :)

Ellers, og litt mer trivielt, men likefullt irriterende.
At årets første snø kommer like 'overraskende' på bilistene hvert år.
Når man idag hører om paniske køtendenser hos dekksjappene, så blir jeg skremt over bilisters uhørt slette holdning til å kjøre med sommerdekk på høst- og vinterføre.
:mad:
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84 og Grendel
Håper det ble bedre enn forespeilet :)

Ellers, og litt mer trivielt, men likefullt irriterende.
At årets første snø kommer like 'overraskende' på bilistene hvert år.
Når man idag hører om paniske køtendenser hos dekksjappene, så blir jeg skremt over bilisters uhørt slette holdning til å kjøre med sommerdekk på høst- og vinterføre.
:mad:

Kanskje enda verre når folk ikke vet hvordan man bytter dekk....

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Når et helt nytt og dyrt ur i pakke fra AD åpnes og haka ramler på knærne når du tar av bezelbeskytter og ser dypeste ripe ever og du ved nærmere studie ser en lug som er flattrykket.. Nedtur på helgestarten og gleden av en jomfruelig unboxing forsvant som dugg for sol.. AD ordner opp, så ikke vits i spørre hvem.
 
Når et helt nytt og dyrt ur i pakke fra AD åpnes og haka ramler på knærne når du tar av bezelbeskytter og ser dypeste ripe ever og du ved nærmere studie ser en lug som er flattrykket.. Nedtur på helgestarten og gleden av en jomfruelig unboxing forsvant som dugg for sol.. AD ordner opp, så ikke vits i spørre hvem.

Haaa...
Straight out of the box with so much history already: like a new-coming girl in a crack-house basement´s mattress...
I love the smell of those greasy watches in the morning, like they had inhalations over the frying pan to cure their stinky white virginity.
-Suspicious hairs stuck between the bracelet´s parts
-Scratched crystals & bezels tinted with cheese-doodles fat fingerprints
-Discreetly used cases with a beautiful toad skin surface
-Case backs smelling like a sweaty ass-crack
-Every corners filled with skin flakes turning black under the sweetness of oxydation

And the cherry on the cake: a flat and yellow nose-berry rolled in between the crown guards.
"I´m loving it..."
Not.
 
Klarte selvfølgelig å knekke den ene bolten når jeg skulle spare 300,- på å bytte dekk selv. Er det krise å kjøre den med kun 3 bolter på det ene hjulet? :(