Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Trøbbel med mobilnettet og hjemmekontor, er liksom ikke det helt store å FaceTime havnemyndighetene i Rotterdam...

Mange ting som irriterer meg om dagen, blant annet personer som parkerer som idioter:mad:
Hva får sjåføren av denne Fiestaen til å tro at det der er en god parkering:confused::mad::((sorte VW står alltid der).
v93IpCc.png

Andre gang på under en uke jeg må rygge og kjøre rundt!!!

Tenker ikke folk om dagen eller? Hva med renovasjonsbilen, brannbilen og alle andre biler som gjerne skulle ha kommet forbi...
Blir bare helt matt.

Fremdeles bilrelatert

Personer som gir på og gjerne kjører nærmere det dobbelte av fartsgrensen bare noen få hundre meter før avkjøringen som kaster seg foran meg og bråbremser. Dette skjer gjerne på Ring3 når jeg ikke har noen biler bak på flere hundre meter. Fristende å sette bil og henger på totalt ca 5 tonn i rumpa på den neste som gjør det.

Kan ikke like at det er steikende sol, det er fortsatt meldt steikende sol flere dager fremover, å jeg må reise til Færøyene for å reise offshore i morgen :mad:

Kan ikke like at det er steikende sol, det er fortsatt meldt steikende sol flere dager fremover, å jeg må reise til Færøyene for å reise offshore i morgen :mad:

Velkommen over hit, nettet er er så dårlig her ute på riggen at det hadde gått fortere med brevduer....

Hva slags bil kjører du?

Toyota Land Cruiser 150 med boggitilhenger som går på utsiden av bilen. @Chalshus Jeg skulle nok ha klart å lirke meg mellom, men gidder ikke få skrapt opp siden på bilen:(

Husk at den som kjører på noen bakfra "alltid" er skyldig :)

Ja, "alltid". Skulle nok ha klart å ha argumentert for at det var svinet som kastet seg foran meg og bråbremset sin skyld;)

Redigert av en moderator:
Ja, "alltid". Skulle nok ha klart å ha argumentert for at det var svinet som kastet seg foran meg og bråbremset sin skyld;)

Njaaaaeeeiiii, i tilfellet @Wangensten nevner er det også snakk om filskifte, og da har man vikeplikt:)

Det er iallefall mitt "leve motto" etter ca 3 år i viking redningstjeneste. Uansett hvordan forløp, treffer du noen bakfra er det din skyld :)

Redigert av en moderator:
Toyota Land Cruiser 150 med boggitilhenger som går på utsiden av bilen. @<a href="http://www.tidssonen.no/forum/member.php?u=924" target="_blank">Chalshus</a> Jeg skulle nok ha klart å lirke meg mellom, men gidder ikke få skrapt opp siden på bilen:(

Da er det enkelt. Gå ut av bilen din, montér på slepetauet mellom din og noldsen og trekk bilen dit du vil. Gjerne litt inn i buskene.

Litt styr å koble av hengern først.

Hvor er trucken når du trenger den?

[video=youtube;Kn-rZLRUcY0]https://www.youtube.com/watch?v=Kn-rZLRUcY0[/video]