Mange ting som irriterer meg om dagen, blant annet personer som parkerer som idioter
Hva får sjåføren av denne Fiestaen til å tro at det der er en god parkering
. Fristende å sette bil og henger på totalt ca 5 tonn i rumpa på den neste som gjør det.
Kan ikke like at det er steikende sol, det er fortsatt meldt steikende sol flere dager fremover, å jeg må reise til Færøyene for å reise offshore i morgen![]()
Hva slags bil kjører du?
Husk at den som kjører på noen bakfra "alltid" er skyldig![]()
Husk at den som kjører på noen bakfra "alltid" er skyldig![]()
Velkommen over hit, nettet er er så dårlig her ute på riggen at det hadde gått fortere med brevduer....
Ja, "alltid". Skulle nok ha klart å ha argumentert for at det var svinet som kastet seg foran meg og bråbremset sin skyld![]()
Njaaaaeeeiiii, i tilfellet @Wangensten nevner er det også snakk om filskifte, og da har man vikeplikt![]()
Takk for det. Passer jo perfekt i og med at jobben min blir å sitte mye i ro, å at jeg kjøpte ny bærbar i dag for akkurat det..
Jeg reiser heldigvis hjem til finværet i morgen![]()
Toyota Land Cruiser 150 med boggitilhenger som går på utsiden av bilen. @<a href="http://www.tidssonen.no/forum/member.php?u=924" target="_blank">Chalshus</a> Jeg skulle nok ha klart å lirke meg mellom, men gidder ikke få skrapt opp siden på bilen![]()