Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg har førstehåndserfaring (sic!) med kiropraktikk, og det virket mot mine lidelser. Så kan køen av folk som hyler "Placebo!"og "Kvakksalveri!" bli så lang den vil.
 
Mor og de to håpefulle (2 og 0 år) på vei til besteforeldrene i vår BWM F11. Rett etter Ulvensplitten eksploderer glasstaket inn i kupeen. Hva som har skjedd vet hun ikke, men bilen foran satte rett i forkant opp hastigheten voldsomt. Resultatet er heldigvis kun skader på bilen, antagelig mye takket være bakovervendte barneseter. Enden på visa er noen uker på verksted - i tillegg til nytt glass må taket lakkeres. Forsikringsselskapet forteller meg sukkersøtt at skaden må koste mer enn 25K for at det lønner seg å ta den på forsikringen (Egenandel + fremtidig dyrere forsikring som følge av bonustap). Passet driitbra nå rett før jul :( Konklusjon, neste bil skal ha helt tak og jeg skal investere i dash-cam.

Husk at flere forsikringsselskap nå tar skade på glasstak på ruteforsikringen med ea på kr 1500-2000 @mushkin
Sjekk dette!
 
Redigert av en moderator:
At det finnes slike sjåfører der ut.
[video=youtube;HYcsW48HHXM]https://www.youtube.com/watch?v=HYcsW48HHXM[/video]

Nå var dette i Canada, men finnes det én slik der finnes det garantert noen her i Norge også.
 
Redigert av en moderator:
Mer syting fra min side:

Jeg kan ikke like at selgeren av en blå 2500 AT (riktignok 42mm og ikke 39mm) på spørsmålene "Has the watch been serviced recently? How well does it keep time and how good is the power reserve?" svarer "I don't know, It's my friend's watch.".
 
Kan ikke like å bli avvist fra legevakta.

Smerter i nakke som stråler ned rygge og ut armene. Gjør jævlig vondt, kan ikke bevege nakken noe særlig, sover dårlig og kan ikke gjøre noe ting som feks å løfte eller leke med mine egne barn. Våknet idag med en intens hodesmerte og når jeg beveget nakken hørte jeg det smalt i inni hodet og smerten gikk vekk. Det kan faen ikke være et sunnhetstegn?

Har aldri vært sykemeldt i hele mitt liv, vet ikke engang hva fastlegen min heter. (fant det ut idag men legekontoret anbefalte legevakta..)


"slapp av ta noen ibux"

@ErikR

Mange gode råd her. Jeg har god erfaring med Manuell Terapeut på lignende plager. (Manuell Terapeut =Fysioterapeut m tilleggsutdanning). De er mer skånsomme en kiropratoren.
 
Redigert av en moderator:
Jeg har ikke sett noen nrk dokumentar og ja jeg har vært hos kiropraktor og fått behandling, og det hjalp til slutt. Men jeg vet at ideologien som den bygger på er bullshit og new age og tull og kvakksalveri, ser på kiropraktoren som en litt spesiell fysoterapeut.
 
Brannalarmen går, finner ut at noen kun har hatt det "moro" med den. Ikke engang sikkerhetsvakten i leilighetskomplekset klarer skru den av. Nærmer oss halvtimen med den lyden nå. Klokka er snart halv tolv og jeg har eksamen klokken åtte imorgen. God natt.
 
21 minutters forventet ventetid, ingen mulighet til å bli oppringt når det er min tur i telefonkøen, og ventemusikken er en medley av julelåter, radbrukket for fote av flere års Idol-finalister..
 
At fire tekstlinjer kan kvalifisere som en akseptabel salgsannonse for et objekt som koster nesten 60 000,-.

Latterlig.....
 
At fire tekstlinjer kan kvalifisere som en akseptabel salgsannonse for et objekt som koster nesten 60 000,-.

Latterlig.....

Spansk AD,,,så her er det vel en "kjekkas" som skal tjene inn igjen pengene som ble brukt på "heisa-turen".
 
Nølere i trafikken. Han foran meg kjørte ut i en tom rundkjøring, for så å stoppe. Jeg kjørte også ut i rundkjøringen, men stoppet ikke, hvertfall ikke før jeg hadde passert bakenden på Forden hans. GOD JUL!

Flaks at jeg kjenner en udugelig oppretter:p