Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Montering av IKEA barneromsmøbler er en utfordring for en 39-åring med ryggproblemer, som var på julebord i går. Heldigvis får jeg en pause nå, som fruen trenger privatsjåfør og assistent til kjøpesenterrunde. Da slipper jeg å se fotballkampen klokken to også.
 
Varm øl du trodde var kald!

Når vi først er inne på tema:

Glass som inneholder juice når hjernen forventer melk. (Type distre slurk mens man leser avisen.)

Nesten tomme kartonger som man tror er fulle. (Type juice oppetter veggen.)

Ølbokser som inneholder snus/sneiper når hjernen forventer ølbokser uten snus/sneiper. Eller egentlig når som helst.
 
Folk med forkjørsrett som nekter å tro at jeg vil overholde vikeplikten før jeg har stoppet helt, tatt nøkkelen ut av tenningen, gått ut og lagt meg langflat foran bilen med ansiktet ned og hendene foldet bak nakken.
 
Når vi er inne på trafikanter:
Syklister som sykler på vei, men nekter å stoppe for rødt eller fotgjengeroverganger og heller forsøker å sykle meg ned!
 
Medelever som låser lærer ute... Spesielt når straffen går utover hele klassen :mad:
 
Redigert:
Været som gjør at toget er to timer forsinket. Skulle egentlig vært framme om én time, men er ikke framme før nærmere midnatt.
 
EL-bilister som tror de også har en fortrinnsrett på vanlig vei.

Liker ikke å passere fotoboks (70kmt i 50-sone) med elbilen min, fordi underbevisstheten min tror det er gratis:eek:

Utrolig nok blinket det ikke, men det får jeg ta i en annen tråd:p
 
Det å bli syk nå på de få fridagene jeg har før jul, fridagene som skulle brukes til å handle ferdig. Får se det på den positive siden, og satse på at jeg har blitt frisk til julaften. :p
 
At alle byens vegetarianere har fått for seg at butikken jeg driver i ferien er stedet å hente sine halalslaktede-organiske-fairtrade-rotgrønnsaker, og ikke det godt skiltede lokalet vegg i vegg. Nei, nei vi selger ikke grønnsaker og dere ser bleke og puslete ut.
 
Vært ute å kjøpt juletre. O' for en fryd å handle juletre i +7 grader og pøsregn. Ungene satt i bilen mens pappa surra det forskremte treet til taket. Gamle dager med snø; kom tilbake.

Plasttre neste?