Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At sykkelhjul i det hele tatt selges med eiker i 2014.

Og at det skal være så forbannade vanskelig å bruke litt seig locktite ala 2 serien på alle nippelene til eikene.

Og du kan jo ta det faen på at da man skal stramme til disse løse eikene da du fucker opp hele driten.

2 år gammel sykkel og på felg nr 5.

Gratulerer kjære produsent med ekstremt god taktikk innen bruk og kast holdningene til en forbruker.

Og den råttne taktikken til ALLE lyspæreprodusenter. og printerprodusentene osv... Jeg minner om at en lyspære fra 1897 eller hva det er fortsatt lyser på en brannstasjon i USA. Men tydelighvis kan man faen ikke lage en glødepære som holder i over 2k timer.

Altså.... jeg blir forbanna.

Lager drit som med vilje blir ødelagt etter så så lang tid...
 
At sykkelhjul i det hele tatt selges med eiker i 2014.

Og at det skal være så forbannade vanskelig å bruke litt seig locktite ala 2 serien på alle nippelene til eikene.

Og du kan jo ta det faen på at da man skal stramme til disse løse eikene da du fucker opp hele driten.

2 år gammel sykkel og på felg nr 5.

Gratulerer kjære produsent med ekstremt god taktikk innen bruk og kast holdningene til en forbruker.

Og den råttne taktikken til ALLE lyspæreprodusenter. og printerprodusentene osv... Jeg minner om at en lyspære fra 1897 eller hva det er fortsatt lyser på en brannstasjon i USA. Men tydelighvis kan man faen ikke lage en glødepære som holder i over 2k timer.

Altså.... jeg blir forbanna.

Lager drit som med vilje blir ødelagt etter så så lang tid...

I dårlig humør i dag unge mann? :mrgreen:
 
Muaikk

Hvorfor skal disk hockeykamp alltid spille så dårlig musikk?

Etter et hyggelig Jule bord er det trivelig med gammel Sirenia på øret. Det skulle rytteren spilt også.

:cool:
 
Har du autocorrect på nakken i dag @petterhg? :D

Ugh!
Der tok autocorrecten meg igjen....
(Litt rask finger igjen... Det var den almene "plate-rytterenen" (som det heter på norsk) jeg siktet til.... Hockeyspillere pleier å oppføre seg pent når de er på isen!)

:cool:
 
Redigert av en moderator:
Hvorfor skal disk hockeykamp alltid spille så dårlig musikk?

Etter et hyggelig Jule bord er det trivelig med gammel Sirenia på øret. Det skulle rytteren spilt også.

:cool:

Denne kommer til å bli tatt opp ved en senere anledning på SP @petterhg ;) Hahahah
 
Redigert av en moderator:
Overvektige, eller la meg kalle en spade for en spade; tjukke mennesker, som har midtsete på flyet og breier seg så mye at jeg bare kan glemme den etterlengtede halvtimen med søvn på morgenflyet. Opplevelsen blir ikke bedre av høylytt snorking, “restless legs syndrome” og en kvalmende stank av piperøyk eller gammel rullings. Heldigvis er humøret på vei tilbake etter en halvtime på landjorden og noen gode kopper svart kaffe....
 
Mor og de to håpefulle (2 og 0 år) på vei til besteforeldrene i vår BWM F11. Rett etter Ulvensplitten eksploderer glasstaket inn i kupeen. Hva som har skjedd vet hun ikke, men bilen foran satte rett i forkant opp hastigheten voldsomt. Resultatet er heldigvis kun skader på bilen, antagelig mye takket være bakovervendte barneseter. Enden på visa er noen uker på verksted - i tillegg til nytt glass må taket lakkeres. Forsikringsselskapet forteller meg sukkersøtt at skaden må koste mer enn 25K for at det lønner seg å ta den på forsikringen (Egenandel + fremtidig dyrere forsikring som følge av bonustap). Passet driitbra nå rett før jul :( Konklusjon, neste bil skal ha helt tak og jeg skal investere i dash-cam.
 
Kan ikke like å bli avvist fra legevakta.

Smerter i nakke som stråler ned rygge og ut armene. Gjør jævlig vondt, kan ikke bevege nakken noe særlig, sover dårlig og kan ikke gjøre noe ting som feks å løfte eller leke med mine egne barn. Våknet idag med en intens hodesmerte og når jeg beveget nakken hørte jeg det smalt i inni hodet og smerten gikk vekk. Det kan faen ikke være et sunnhetstegn?

Har aldri vært sykemeldt i hele mitt liv, vet ikke engang hva fastlegen min heter. (fant det ut idag men legekontoret anbefalte legevakta..)


"slapp av ta noen ibux"
 
Nå har vel en del kritiske spørsmål blitt rettet mot hvordan Folkeopplysningen som program er blitt laget @Loevhagen, selv om ingen av de klagene som kommet inn til PFU vunnet frem.
Men å dra kiropraktik og healing over samme kam blir uheldig
(taler ikke i egen sak og har ikke erfaring med annen alternativ behandling annet enn massasje og for all del supermat/kosttilskudd)

At programleder Andreas Wahl på samme kanal både var "barne-TV Onkel" og gravende journalist har jeg også noen meninger om og kan ikke like.

:: EDIT :: @mushkin - veldig kjip den! Godt det "kun" var materielle skader
 
Redigert av en moderator:
Nå har vel en del kritiske spørsmål blitt rettet mot hvordan Folkeopplysningen som program er blitt laget @Loevhagen

Selvsagt. Et program som setter ting i kritisk lys, får ofte kritiske reaksjoner - primært fra dem som blir lyst opp. Jeg liker derimot å bli opplyst via kritiske programmer. Ingen programmer er upartiske - og alle har en agenda, og ved å se ulike programmer så får man input og kan danne sin egen mening.

Hurra for NRK som lager voksne program som voksne kan se på - så kan TV2 og andre produsere kjerlighet på gårder og folk som gifter seg uten å vite med hvem.

Hele serien setter ting i et flott anderledes enn "Facebook-Like"-perspektiv. :)
 
Redigert av en moderator: