Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

@reim jeg hadde samme problem før, og problemet endte da jeg kjøpte en paraply som var så dyr at jeg ikke har råd til å glemme den! Swims sine er geniale!

Redigert av en moderator:
@Golfballen takk for tipset, men den forrige kostet fire hundre spenn uten at det hadde synlig effekt (jeg hadde også en teori om at denne - denne må jeg da kunne klare å passe på). Synes egentlig ikke en paraply bør koste mer enn det :)

Jeg kan ikke fordra når folk sender deg en PM og ikke signerer med fullt navn. Spesielt når det gjelder K/S!

Det er da vanlig høflighet å presentere seg på samme måte som når du ringer til noen du ikke kjenner. Bare fordi det er et nettforum så skal det liksom være så anonymt? Blir rett og slett forbannet av sånt, jeg synes faktisk det er frekt.

-C

På generelt grunnlag er jeg uenig.
Det viktigste er tonen og ærlighet, hvis man blir enige om handel er det naturlig av både høflighetsgrunner og praktiske grunner å opplyse om navn,men frem til dette punktet går slik informasjon under kategorien; nice to know, or need to know.

Jeg er faktisk mest komfortabel med at folk er diskré frem til jeg kjenner de eller skal handle.
Da slipper jeg masse informasjon som jeg aldri har planer om å benytte meg av uansett.

Langt værre er det med direktemeldinger som preges av uhøflig eller krast toneleie.

Som @reim nevner så er det noen her inne som har en del verdier, enten i klokker eller andre ting.

Morragrettenkjeftetepappabeistfraenannengalakse

... der har dere meg.

Kan ikke like at jeg gått til en A-menneske som spratt opp og skinte om kapp med sola i min ungdom nå verdisetter lakenklamring og tilogmed begynt å vurdere snoozing.
Kan ha noe å gjøre med at minsten grynter om vann klokken 00:12, 03.10 og 05:59 - vurderer å sende han i seng med dobble store flasker, eventuellt intravenøst :)

Men husk folkens .... If you snooze, you lose!

@reim:

Denne hadde du nok ikke glemt:cool:

[video=youtube;A1-KADYW85o]http://www.youtube.com/watch?v=A1-KADYW85o[/video]

@Golfballen takk for tipset, men den forrige kostet fire hundre spenn uten at det hadde synlig effekt (jeg hadde også en teori om at denne - denne må jeg da kunne klare å passe på). Synes egentlig ikke en paraply bør koste mer enn det :)

Forsåvidt enig. Skal dog sies at jeg har ekstremt lyst på denne med Fox Head!

gents-04.jpg

Personer som glemmer igjen gjenstander på Flytoget, og som ikke engang ytrer et lite takk når en kaster seg rundt for å sikre at gjenstanden kommer tilbake til eier så fort som mulig.

Desverre har jeg fått inntrykk av at evnen til å vise normal folkeskikk er omvendt proposjonal med størrelsen på lønningsslippen.

Utdannet er noe annet enn dannet.

Synes den funker bra jeg:)

Ja det gjør den sikkert. Jeg er dessverre i min beste konservative alder, tydeligvis? Og er kjempe skeptisk. Liker ikke den nye "looken", da den minner meg for mye om android. Samt at jeg er veldig fornøyd med forrige versjon.

Skille.

Må legge til en ting til: nyrestein!

Stakkars deg - det er vel mindre enn ett år siden forrige gang? God bedring.

Takk for omtanke igjen @Hopalong. Denne gang er jeg blitt operert med både endoskop og sjokkbølger. Nå er det "grusen" som kommer ut. Ikke fullt likevondt som forrige gang, men jeg er litt støl etter behandlingen, pluss at jeg har en stent som skal ut om 14 dager. Ser ikke frem til det. Håper de finner ut hva som er årsaken ved å analysere steinene. Og at dette var siste runde!

@cosmo_dud, jeg har aldri syndet med slikt androidverktøy. Det er sikkert derfor jeg er storfornøyd med oppdateringen! God bedring, høres ikke godt ut!