Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At de (noen utvalgte) som eier en Daniel Wellington på Natorem tror de er hipstere med noen slags horologisk kunst på håndleddet. :mad:

Jeg var før deg!!! :mrgreen:

De stakkars studentene med rutepapir, penner, lesepult og bibliotoek - og submariners - aner ikke hva som venter dem der ute….Moahahaha. :mrgreen:

Etter en fantastisk energigivende tur på Jærstrendene med ungene, så kommer man hjem til at madammen har "rygga borti en annen bil".

FACEPALM.gif

Komplimenterte en fyr igår kveld med fet PO. Han skjønte ikke en drit... Var selvfølgelig ikke en PO. Gudene vet hva det var for noe..

Allergi er noe helveteskap og jeg lider kraftig under årets pollensesong.. Selv ikke en natts søvn klarer å nullstille kløende øyne :mad:

+1

Har ikke slitt noe de siste årene så lenge jeg har gått på medisin. I år har det vært helt jævlig. Har Lomudal øyedråper i lomma til en hver tid :mad:

+1

Har ikke slitt noe de siste årene så lenge jeg har gått på medisin. I år har det vært helt jævlig. Har Lomudal øyedråper i lomma til en hver tid :mad:

Jeg har fått to allergispøyter i år, det funket helt overlegent på bjørkepollen! Dessverre gjelder ikke det samme for gresset, klør i hele trynet. Prøver meg på cetrizin, eneste som funker på meg.. Bare kjipt at bivirkningene er narkolepsi. Det er nesten så jeg sovner når jeg venter i lyskryss..

Fotball VM starter i kveld, enda mer av denne sporten på "dum-kassa" :mad:

Det blir nå litt spennende å se om han der Drillo gjør det bra. Han og Tom Lund skal jo være flinke med rackerten!
De kan sikkert slå over listen!

8-D

Knuste nettopp glasset på skjermen på min iPhone5:mad:
Den har falt i bakken sikkert 100 ganger, men denne gangen var det visst nok:(
Noen som har tips til hvor jeg kan fikse dette?
@Entropy kjente ikke du til noe?

Redigert av en moderator: