Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Føy til DHL på den lista også, de kjører samme «taktikk», gøy å ta seg en fridag fra jobb hvor du får et tekstmelding på ettermiddagen hvor det står at pakken er blitt forsøkt utlevert, men det var ingen hjemme. Ikke skjedd bare en gang, ikke to men tre jævla ganger på ett år. Da mister de iallfall meg som kunde.

• Liker
Reaksjoner: Grendel, UJU og Gin
Føy til DHL på den lista også, de kjører samme «taktikk», gøy å ta seg en fridag fra jobb hvor du får et tekstmelding på ettermiddagen hvor det står at pakken er blitt forsøkt utlevert, men det var ingen hjemme. Ikke skjedd bare en gang, ikke to men tre jævla ganger på ett år. Da mister de iallfall meg som kunde.
Føy til posten også. De har prøvd det samme flere ganger med eon...

Man skal vokte seg for kleggen i år. Fruen ble bitt her forleden dag, og armen hovnet opp til en størrelse Tyson kunne misunt. Om allmentilstanden forverres i tillegg, så skulle man reise til legevakt.
Og det kunne visstnok skje fra tid til annen, pga. en eller annen form for infeksjonssmitte.
Både jeg og fruen har fått ganske kraftige reaksjoner på stikk i år, reagerer vanligvis ikke.

De er fredet;)

Anbefalt er å frakte udyrene i ei bøtte en km unna, da finner de ikke hjem og kan etablere et nytt spøkelseshus der. Hvis jeg skulle bært et slikt monster 1 km ville jeg fått hjerteinfarkt 100 ganger på veien. Når de truer barn og mennesker på egen tomt er det lov å forsvare seg, mitt våpen er luftgevær:)