Og for lite strøm til å kjøre forbi? Du vet - det er nummer to som lager kø
Og for lite strøm til å kjøre forbi? Du vet - det er nummer to som lager kø
Morsom du, dobbelt heltrukket sperrelinje, som jeg overholdt...Og for lite strøm til å kjøre forbi? Du vet - det er nummer to som lager kø![]()
Føy til posten også. De har prøvd det samme flere ganger med eon...Føy til DHL på den lista også, de kjører samme «taktikk», gøy å ta seg en fridag fra jobb hvor du får et tekstmelding på ettermiddagen hvor det står at pakken er blitt forsøkt utlevert, men det var ingen hjemme. Ikke skjedd bare en gang, ikke to men tre jævla ganger på ett år. Da mister de iallfall meg som kunde.
Nei, med adaptiv cruise er jo ikke det noe problemMen kamerabruk mens du kjørte var ikke så nøye..?
Både jeg og fruen har fått ganske kraftige reaksjoner på stikk i år, reagerer vanligvis ikke.Man skal vokte seg for kleggen i år. Fruen ble bitt her forleden dag, og armen hovnet opp til en størrelse Tyson kunne misunt. Om allmentilstanden forverres i tillegg, så skulle man reise til legevakt.
Og det kunne visstnok skje fra tid til annen, pga. en eller annen form for infeksjonssmitte.
De er fredetHoggorm. Hater dem! Kræsjet nettopp i en som strakte hals og var klar til å hugge. Bråsnudde og henta luftgeværet. Den hadde slanget seg avgårde.
De er fredet![]()