Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At vi reiser hjem fra vår 4-dagers påskeferie i morgen..
IMG_20210327_182753.jpg
 
Jeg burde kanskje lagt til litt mer info. Det gikk langt bedre enn man skulle tro. 1. Heldigvis ingen kroppsdeler avskåret (vi gutta frykter fort...) 2. Ingen sting. 3. Tidenes historie å fortelle.

Det opplevdes ganske likt som vedlagte bilde, rent bortsett fra dusjkabinett fremfor badekar med forheng. Også jeg som i alle år lo av antisklimattene på Enklere Liv...

8F54A235-FB5D-49E1-81B6-5287F9C87E3C.jpeg
 
Minner om historien til en tidligere studiebekjent som opplevde at dusjveggen «eksploderte» med han i dusjen.
Legevakta måtte plukke glass ut av huden hans fra knehasen til skulder. (Nei, ikke der :mrgreen: )
Utbygger kunne ikke se at de hadde noe ansvar...
 
Minner om historien til en tidligere studiebekjent som opplevde at dusjveggen «eksploderte» med han i dusjen.
Legevakta måtte plukke glass ut av huden hans fra knehasen til skulder. (Nei, ikke der :mrgreen: )
Utbygger kunne ikke se at de hadde noe ansvar...

Har hørt om tilsvarende saker. Ansvaret ligger hos leverandør og produsent. Som regel henvender man seg da til utbygger, som så henviser videre.
 
-Jeg har en enebolig med hage til overs på Hareid. Den kan bli din for omtrent det samme som en parkeringsplass går for på Majorstuen, tenker jeg.

Just sayin'

Joa....men da bor man på Hareid. Er vel en grunn til at noen har enebolig med hage "til overs" på Hareid.....
 
Joa....men da bor man på Hareid. Er vel en grunn til at noen har enebolig med hage "til overs" på Hareid.....

Etter koronaen er ferdig så er der vel fleire som nok vil spekulere i om det er nødvendig å bu tett som hagl til fantasipriser. En kan jo begynne å lure når en får seg opp et 250kv funkishus med fjordutsikt og fibertilgang for omtrent samme pris som en 80kv i Oslo. Sjølv har eg flytta til en plass med grisedyre boligpriser pga jobben til fruen krever fysisk oppmøte. Det gjer jo min også då , men via eit par fly først.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Vis vedlegg 222949
Siden både påske-, sommer- og høstferien ble Coronakansellert booket vi et BlackFriday-tilbud til høstferien 2021 i dag. Ikke akkurat min favorittferie, men barna på 6 og 8 elsker det jo.. At det ble godt under halv pris gjør jo ikke noe ;)
Kan virkelig ikke like at Apollo har flyttet avreisedagen til en onsdag.. Reisen må derfor avbestilles. Gjett om barna er skuffet..
 
  • Trist
Reaksjoner: Grendel
Kan virkelig ikke like at Apollo har flyttet avreisedagen til en onsdag.. Reisen må derfor avbestilles. Gjett om barna er skuffet..

Avreisedagen betyr en del. For en del år siden diskuterte vi om juleferien skulle få til Phuket eller Gran Canaria. Grunnet avreisedagen ble det det Gran Canaria. Den julen kom det et "nytt ord" i det norske språket; Tsunami....

8