Jeg er egentlig enig. Men samtidig bruker jeans på jobb.Kortbukser har jeg alltid sett på som et fritidsplagg, og dermed anser jeg det som uegnet i jobbsammenheng.
Eneste stedet hvor det har vært innafor å gå i kortbukser på jobb, var på Lekter’n på Aker Brygge. Da som servitør i 1998-1999.
Men på kjøkkenet brukte vi alltid skikkelig bukser.
Da må jeg spørre dere som er fast på kontor til dagen - hvorfor er ikke kortbukser tillatt innenfor kleskoden for menn?
@gulenissen @Edzilla
Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, og ikke ute etter å trolle.
Jeg sitter på lukket sone i konsernbygget vårt når jeg evt. må hensynta dette(har gitt beng til nå..). Dessuten kan det å serve en driftsentral gjøre en ganske heit i toppen, så kortbukser tjener et formål.
Hva med shorts på hjemmekontor? Jeg er kraftig imot!Sandaler og kortbukse har ingenting på et kontor å gjøre imho.
De som har gjemmekontor er safe. De som har hjemmekontor? Vel, la oss være ærlige - de finnes ikke.Hva med shorts på hjemmekontor? Jeg er kraftig imot!
De som har gjemmekontor er safe. De som har hjemmekontor? Vel, la oss være ærlige - de finnes ikke.
Hva med de som stiller i shorts i eget bryllup?Apropop shorts. Kan ikke like at noen stiller med shorts som gjest i et bryllup. Da i både vielse og til middag/fest.
Og nei, jeg tuller ikke.
Det er så langt over streken som det er mulig å komme spør du meg!Apropop shorts. Kan ikke like at noen stiller med shorts som gjest i et bryllup. Da i både vielse og til middag/fest.
Og nei, jeg tuller ikke.