Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Om man er på punktet at man tar kommentarer på et nettforum som personlige fornærmelser, er det på tide med litt introspeksjon.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Selvbetjente kasser på butikken, det kan jeg ikke like.
Helt enig. står heller fem minutter i kø enn å støtte dette. Betaler også gjerne 5% mer for varene for at noen som studerer, er i starten av sin karriere, eller har andre (ikke-kritiserbare) grunner til å jobbe i butikk - et sted å jobbe. Hvor skal alle butikkansatte jobbe dersom dette fases ut? Telefonsalg... det er verdt en del for å slippe det scenarioet.
 
Alt plasthysteriet og at plastposen er så forferdelig. Etter å ha sett DENNE videoen, så er jeg glad for hver platspose jeg kan ta videre. :)

Videoen anbefales.
Plasten ER forferdelig med mindre man gjør som du skriver, og gjenbruker den.
Jeg er stor synder på dette punktet selv ,og det kan jeg ikke like.

Håper det kommer flere løsvekt-forretninger fremover.
 
  • Liker
Reaksjoner: ErlingSG
Mais smaker stål - og empirisk, så er kroppen enig.
Mais, jeg bare liker det ikke.
Plasten ER forferdelig med mindre man gjør som du skriver, og gjenbruker den.
Jeg er stor synder på dette punktet selv ,og det kan jeg ikke like.

Håper det kommer flere løsvekt-forretninger fremover.
Papirposer er jo i følge NRKs folkeopplysning helt forferdelig. Så, at noen kan selge papirposer her på forumet er forkastelig. Noen prøver til og med å selge / auksjonere bort miljøfarlige papirposer som (er farget) grønne...
 
Mais smaker stål - og empirisk, så er kroppen enig.


Papirposer er jo i følge NRKs folkeopplysning helt forferdelig. Så, at noen kan selge papirposer her på forumet er forkastelig. Noen prøver til og med å selge / auksjonere bort miljøfarlige papirposer som (er farget) grønne...
Forskjell på at Bjerke gir dem bort, og at noen ÆVKSJONERER dem bort her som et gjenbruksformål imho.

når resultatet i tillegg ble KUNST må vi kunne glede oss over det, sett med brede og store øyne.
 
  • Liker
Reaksjoner: DJM og Ørjan