Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når snutter fra nyinnspillingen gjennomsyrer internettet akkurat idet mine barn hadde sluttet å bekymre seg for killer clowns.

giphy (1).gif

• Liker
Reaksjoner: KennyBenya
At Skavland gjentatte ganger avbryter Roger Waters i kveldens sending:mad:
Helt enig der @Gin
Han hører ikke på svarene engang (!) Da er han i en boble og har allerede begynt og forberede neste spørsmål. Det er så jævlig irriterende med sånne folk. Han humrer høflig etter tilsynelatende og ha hørt svarene, men humringen er ofte svært umusikalsk.

• Liker
Reaksjoner: Gin og Grendel
Føler smerten din. Mitt beste tips er å kaste skiten og kjøpe dobbel skyggelist, gjøre jobben på en brøkdel av tiden og leve lykkelig med litt mindre fancy taklister:D

Et tips: sett hulkilen stående sånn du skal montere den på veggen på saga når du skal kutte vinkler. Da blir det riktig ;)

Takk for tips og medfølelse. :) Etter to dager har jeg klart å lage maler for både innvendig og utvendig hjørne, føler meg litt bedre nå. :D

Akryl fugemasse ordner resten. :D

• Liker
Reaksjoner: Jørn og GrimReaper
Kan ikke like alle profittjagerne her på forumet, kan dere ikke holde dere til børsen om quick cash er målet? Forpester forumet her og det det egentlig er for, klokkeglede. Det blir veldig tydelig profitt er eneste i fokus når klokker tatt ut fra AD under en uke siden ligger på KS langt over retailpris, og pølsevev-grunner som "omprioriteringer, ny mulighet bød seg" er årsak for salg. Gleder meg over mange av dere må bumpe flere ganger, enten det er den basic Omegaen, Daytona, SD, Skydweller. Er ett medlem her inne som ikke har hatt noe profittfokus på en ny, ettertraktet modell han la ut rett etter kjøp - all ære til ham :)

Redigert:
Klarer ikke å hisse meg opp over klokker som annonseres/selges til over butikkpris. Selv om jeg må innrømme at jeg av og til rister på hodet når jeg ser ur som er hentet ut fra AD for mindre enn 3 måneder siden selges for andre gang. Det fine er jo at jeg ikke trenger å kjøpe den. Og jeg oppfatter ingen av selgerne som spesielt pågående heller. Så ikke noe som får blodet til å bruse her i gården.

Hvis jeg ønsket meg en ny Daytona, og måtte vente 12 måneder på den, så ville jeg nok valgt å kose meg med ventetiden fremfor å betale 40.000,- over butikkpris. :D

• Liker
Reaksjoner: Pippen