Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Drøyt hva som aksepteres i denne tråden av «moderator»..

Moderatorene kan umulig ha lest det enda.

Er noen brukere i denne tråden som ber ganske heftig om ikke å bli tatt på alvor. Idioti er kanskje ikke forbudt, men jeg vil f eks aldri involvere meg i kjøp/salg av klokker med noen som viser at de ikke kan beherske seg:
 
  • Liker
Reaksjoner: SpeedmasterPepsi
Moderatorene kan umulig ha lest det enda.

Er noen brukere i denne tråden som ber ganske heftig om ikke å bli tatt på alvor. Idioti er kanskje ikke forbudt, men jeg vil f eks aldri involvere meg i kjøp/salg av klokker med noen som viser at de ikke kan beherske seg:

Håper ikke jeg havner i trøbbel for den kommentaren om mais :eek:
 
Sub’en fikk service i sommer, og nå må jeg sende den tilbake for andre gang etter den stoppet IGJEN.
Det skal ikke være mulig dette, 1 gang er greit men ikke 2.

Litt over middels dårlig start på dagen spør du meg.
 
Rosaboble - ikke så sikker på det - men jeg er såpass voksen at jeg ikke går rundt og slår ned folk på gata fordi jeg ikke liker de.

Jeg gjør det ikke heller men kaller du meg for feil navn på gata skal du få en del i trynet ditt.
Det fins ingen alder for dette, tro meg. Det er bare et spørsmål av mentalitet.
For min del kommer jeg ikke her for å angripe folk men jeg har lite tålmodighet med troller: på nettet som i virkelighet.
Men hvis du er vant til å ta fluktveien, er det problemet ditt, ikke mitt. Hver sin vei.
Og dessuten, ikke bland deg mellom meg og Lilac : vi har en historie som angår det ikke så mye.
Hold deg unna hvis du tåler ikke språket.

Men hadde du vært foran meg i en GTG, jeg tror neppe at du hadde hatt en så stor kjeft med navnekalling "Hammer...blablabla´n" dine, da DU OGSÅ har tydeligvis vokst en del lufteballer på internet.
Og du kommer å kritisere alle andre som gjør det samme som deg?

Ser på det der: du ble tatt i din egen BS.
 
Har lest alt som har foregått her.

Har også såpass erfaring med hissigpropper og tøffinger, at jeg tar det hele med et flir, og syns den mest passende straffen er at de involverte kan få gå tilbake å lese alt det idiotiske de har skrevet senere.

Men hadde det vært tilfellet at en part forholdt seg rolig og fornuftig, mens den andre oppførte seg urimelig...
 
Jeg gjør det ikke heller men kaller du meg for feil navn på gata skal du få en del i trynet ditt.

Så ditt første innstinkt er å ty til vold om noen er litt sleivkjefta ute på byen? Good to know... Får håpe du ikke er uheldig og treffer litt feil da og skader noen for livet bare fordi du ikke tåler å høre litt dritt...
 
Her skal det invisteres
Screenshot 2018-12-01 at 18.33.58.png

https://www.minmote.no/#!/artikkel/...resser-paa-finn-kan-gaa-for-20-000-i-budrunde
 
Nei dette kan jeg ikke like... - Trusler om vold på et klokkeforum, helt idiotisk.

Det var vel ikke snakk om direkte trusler om vold her. Men å komme med en sånn påstand at bare det å slenge litt med leppa til en rettferdiggjør bruk av vold, sier litt om den personen...
 
Så ditt første innstinkt er å ty til vold om noen er litt sleivkjefta ute på byen? Good to know... Får håpe du ikke er uheldig og treffer litt feil da og skader noen for livet bare fordi du ikke tåler å høre litt dritt...

Du vet ingenting om hvorfor jeg sier dette til en bestemt person og for min del tar jeg ingen dritt fra noen.
Ikke start å bygge scenario om "litt sleivkjefta ute på byen" : du kjenner meg ikke og vet ikke hvordan jeg reagerer til noe.
Saken er at jeg havner sjeldent i trøbbel: så lenge folk respekterer meg på en vanlig måte.
Men en del her har hatt en stor kjeft ved å kalle meg med noen navn og prøvde å trolle meg videre.
Derfor snakker jeg sånn.

Siden du vet ingenting om sakken: stå unna.
 
Det var vel ikke snakk om direkte trusler om vold her. Men å komme med en sånn påstand at bare det å slenge litt med leppa til en rettferdiggjør bruk av vold, sier litt om den personen...

Det sier at jeg ikke er som deg.
Jeg tror ikke at du går rundt å "slenge litt med leppa" til alle ukjente som kommer forbi deg.
Da ta det med ro og ikke bland deg inn.