Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Her i killybegs får man vår,sommer,høst og vinter vær på en gang, kan fra strålende sol til snø, snludd og haggel bare på et par min.

Tidligere vært stor motstander av gate 19, gate 2 er ikke så mye bedre gitt.

Rekruttere har ringt mens jeg trener, ringer tilbake og kommer rett til spansk talesvar .....:mad:

At fastlegen ikke ville skjære ut glasskåret jeg har i foten. Han mente det ville være vanskelig å finne uten røntgen og bedøvelsen var svinevond. Diakonhjemmet neste om syv uker:mad:
Som jeg gleder meg til bedøvelsen...

Jeg synes det brer om seg en trend med at folk legger ting ut til salgs på Finn, men de svarer ikke når jeg henvender meg. Har kjøpt og solgt ting på Finn i mange år, og jeg synes dette skjer oftere enn før.

Obs! Dette gjelder ikke klokkeselgere, men andre gjenstander. I klokkerelaterte handler har dialogen vært upåklagelig - så langt.

At fastlegen ikke ville skjære ut glasskåret jeg har i foten. Han mente det ville være vanskelig å finne uten røntgen og bedøvelsen var svinevond. Diakonhjemmet neste om syv uker:mad:
Som jeg gleder meg til bedøvelsen...

Jeg vet ikke helt hvordan det ser ut hos deg, men jeg har ofte "skåret litt selv i slike situasjoner".... Ta en skarp kniv og grav litt...(?)
Det er flere ganger jeg har vært "heldig" og fått ut slike saker...

(ref Prima Vera "Å fjerne brukne ribben"; "... operer litt for deg selv, er så enkelt at det hele læres på en kveld....")

:cool:

1.) Slike nye "miljøvennelige" håndtørkere på offentlige toalett som strengt talt ikke tørker mer en Fredric hauges tårer da han bevitner naboen starte M5'en sin. Må da være mulig å lage noe som griller og tørker i ett??

2.)Reklame før kino... Hva fanden er greia? Her har jeg betalt for å se en film, men NEEEEIDA skal proppe meg full av lavbudgetsreklamer for en og annen trakfikkskole eller den lokale blomsterhandleren. Jeg mener nå at av prinsipp; betalt=null reklame.

3.) Han jeg leier bolig av her i stavanger... ikke bare buser vi rett in som det passer seg, men synet av noen poser chips og en uvasket steikepanne er nok til å få typen komme med en halvspydig "jeg syntes det er litt rotete her"... er jo faaaanden ikke han som bor her?

Folk som ikke blinker når de skal til høyre i rundkjøring :mad: Så står jeg som et nek og venter på han som kommer i rakettfart....