Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Tre virkedager igjen til julaften og posten sender sms om at julegaver fra utlandet har mangelfull dokumentasjon eller ugyldig dokumentasjon. Takk skal du faen meg ha.
 
Jeg hater Se&Hør! Også hater jeg, ja hater, han som leser opp Se&Hør reklamene på TV!
 
#denfølelsen - når du i ikke-arbeidstøy skal bare ta inn juletre i stua og finner ut at det må ut på terrassen igjen for å kappe av greiner nederst og sage det av litt i bunn pga. klumpfot. Og, du finner ikke den manuelle saga. Du finner heller ikke motorsaga du kjøpte i sommer. Du finner derimot ei rottehale, som du innerst inne vet er helt håpløs å kappe tre med - men du prøver i ren forbannelse. Og, du må gi tapt og lete gjennom den satans garasjen som er fult av annet enn biler - og du til slutt finner motorsaga under en haug med dritt som sykler, bord og sommerstoler. Og - når du er ferdig, så står du der da i ikke-arbeidstøy fortsatt, men nå gjennomvåt av regn og svette - og ønsker "ekte juletre" dit pepper'n gror - og forbanner deg at du SKAL FOR FAEN kjøpe kunstig juletre 4. januar. Banna bein. :mad:
 
#denfølelsen - når du i ikke-arbeidstøy skal bare ta inn juletre i stua og finner ut at det må ut på terrassen igjen for å kappe av greiner nederst og sage det av litt i bunn pga. klumpfot. Og, du finner ikke den manuelle saga. Du finner heller ikke motorsaga du kjøpte i sommer. Du finner derimot ei rottehale, som du innerst inne vet er helt håpløs å kappe tre med - men du prøver i ren forbannelse. Og, du må gi tapt og lete gjennom den satans garasjen som er fult av annet enn biler - og du til slutt finner motorsaga under en haug med dritt som sykler, bord og sommerstoler. Og - når du er ferdig, så står du der da i ikke-arbeidstøy fortsatt, men nå gjennomvåt av regn og svette - og ønsker "ekte juletre" dit pepper'n gror - og forbanner deg at du SKAL FOR FAEN kjøpe kunstig juletre 4. januar. Banna bein. :mad:
God jul! :)
 
#denfølelsen - når du i ikke-arbeidstøy skal bare ta inn juletre i stua og finner ut at det må ut på terrassen igjen for å kappe av greiner nederst og sage det av litt i bunn pga. klumpfot. Og, du finner ikke den manuelle saga. Du finner heller ikke motorsaga du kjøpte i sommer. Du finner derimot ei rottehale, som du innerst inne vet er helt håpløs å kappe tre med - men du prøver i ren forbannelse. Og, du må gi tapt og lete gjennom den satans garasjen som er fult av annet enn biler - og du til slutt finner motorsaga under en haug med dritt som sykler, bord og sommerstoler. Og - når du er ferdig, så står du der da i ikke-arbeidstøy fortsatt, men nå gjennomvåt av regn og svette - og ønsker "ekte juletre" dit pepper'n gror - og forbanner deg at du SKAL FOR FAEN kjøpe kunstig juletre 4. januar. Banna bein. :mad:

Haha, jeg kjøpte kunstig allerede tredje juledag i fjor.
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83 og Guest571
Har lenge hatt planer om å dra på hytta 3.juledag for å kose oss med masse snø siden vi ikke har det hjemme, men ser ut som det ryker på grunn av mye regn i det siste:mad:
 
Systemene på jobb er nede.. Det betyr at jeg skal legge inn hundrevis av koder og linker manuelt, sende dette til et annet firma, få tilbake korreksjoner ooooog så være tilbake til status man skulle hatt 08.00. Rinse and repeat..
 
En av de største har falt i fra, lenge leve kongen

Morgenkaffen drikkes i sorg....

WP_20151229_11_51_34_Pro.jpg


8
 
  • Liker
Reaksjoner: SantaMonica