Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At bilder forsvinner fra photobucket uten at jeg har slettet de! :mad:
Noen som plages med det samme eller?

Jeg liker ikke å si det, men det er altså årsaken til at bilder i dine innlegg var borte!

Det er triste greier!!!

8-(

At Valve/Gearbox fant ut at de måtte kjøre en oppdatering til Homeworld Remake mens jeg satt og spilte det.. Slik at jeg uten forvarsel ble kastet ut av spillet. FLOTT.

Jeg liker ikke å si det, men det er altså årsaken til at bilder i dine innlegg var borte!

Det er triste greier!!!

8-(
Ja det er årsaken, men skjønner ikke hvorfor. Har verken flyttet eller slettet de.. :confused::(
Kjedelig når i tillegg jeg sletta de fra iphone så det er ikke mulig å trylle de tilbake.

Ja det er årsaken, men skjønner ikke hvorfor. Har verken flyttet eller slettet de.. :confused::(
Kjedelig når i tillegg jeg sletta de fra iphone så det er ikke mulig å trylle de tilbake.

Kan det være en automatisk kobling mellom telefonen sitt bildearkiv og din Photobucket? Slik at det du sletter på telefonen også følger med til H i Photobucket?

:cool:

Kan det være en automatisk kobling mellom telefonen sitt bildearkiv og din Photobucket? Slik at det du sletter på telefonen også følger med til H i Photobucket?

:cool:

@petterhg Tja godt spørsmål, kan være.
Samtidig så er de fleste bildene slettet fra telefon, men bare noen forsvunnet fra photobucket..
Kanskje jeg som somla med noe, skal følge med så flere ikke forsvinnner! :)

Redigert av en moderator:
@petterhg Tja godt spørsmål, kan være.
Samtidig så er de fleste bildene slettet fra telefon, men bare noen forsvunnet fra photobucket..
Kanskje jeg som somla med noe, skal følge med så flere ikke forsvinnner! :)

Det samme skjedde med meg for noen dager siden, da hadde jeg kommet borti privacy-knappen (avbildet som en lås) hvor alt hadde blitt private... Jeg bare endret til public, så fungerte det :)

Redigert av en moderator:
Kvalm på tredje dagen. Prøvde naiv som jeg er en joggetur for å renske opp litt, noe som resulterte i et ufrivillig gjensyn med frokosten. Da passer utmerket med en dead-line på studiet som sniker seg nærmere og et jobbintervju tidlig på torsdag..

Hvor "kostbar" er det mulig å gjøre seg. Etter to intervjuer, referanse sjekk, fått muntelig bekreftet fra rekrutteringsfirmaet at jeg får tilbud. Potensiell arbeidsgiver drøyer med å ringe tilbake for siste kosepraten. Arrghh, kom igjen og ring meg da, ikke noe mer å vente på nå....

Phuff, liten utblåsning lettet litt.

Hadde sansen for både September When og de første soloplatene til Morten Abel.
Konserten hans i operaen i dag var kjedelig, tamt og intetsigende Han spilte ingen gamle sanger. 90 minutters lidelse.
Men Operaen var fin...

Nr. 1 Leverte en innpakket klokke inn hos mitt lokale post i butikk i går. Betalte 150 kr + for egenemmballert norgespakke med sporingsnummer.

For 10 min siden var endelig pakka sporbar på postens systemer. Var på nippet til å ringe butikken. Ser dog ut til at den ikke har blitt registrert innlevert ved butikken. Første kjente bevegelse er på en omlastningssentral. Ikke helt fornøyd.

Nr. 2 Bring oppgir at de har vært hos meg i dag og forsøkt å levere en etterlengtet pakke... Til tross for at både fruen og jeg har vært hjemme i hele dag, kan verken kona eller jeg si vi har sett noe til postmannen.