Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Jeg vet...:eek::eek::eek:
Kan hende det gir mestringsfølelse og opplevelse av å være handy, når man finner fram verktøy og et finvevd produkt og leker urmaker hjemme på kjøkkenbordet? Denne følelsen overgår tydeligvis det faktum at et dyrt ur framstår som en "ull-og-leir-utgave" av originalen?

Brannfakkel: Folk kvir seg for å bruke lenke, pga den kan få riper og det senker resale value på klokken??

Men, med det sagt : Den som sier at Speedmaster er finest på lenke, han juger!
 
Men, med det sagt : Den som sier at Speedmaster er finest på lenke, han juger!
Daniel Wellington etc. og andre moteur passer nato, da det står i stil til resten...
Speedmaster moonwatch er definitivt finest på lenke, men jeg foretrekker personlig Speedmaster ‘57 - på original skinnrem! Men, skal du til månen skjønner jeg at det blir litt krøkkete å få lenke og romdrakt til å gå i hop :D
 
Brannfakkel: Folk kvir seg for å bruke lenke, pga den kan få riper og det senker resale value på klokken??

Men, med det sagt : Den som sier at Speedmaster er finest på lenke, han juger!
Amatørmessige remskifter med påfølgende riper under HORNENE, er mer ødeleggende for resale value i mitt hode - enn en brukt lenke.

KUN militært tilpassede ur med sveisede baretter funker med Nato remmer!
Under tvil også en Speedmaster brukt innenfor jordatmosfæren, men husk da å bruke de forsterkede baretter som Omega leverer.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
Amatørmessige remskifter med påfølgende riper under HORNENE, er mer ødeleggende for resale value i mitt hode - enn en brukt lenke.

KUN militært tilpassede ur med sveisede baretter funker med Nato remmer!
Under tvil også en Speedmaster brukt innenfor jordatmosfæren, men husk da å bruke de forsterkede baretter som Omega leverer.

"Vet du hvorfor kuene alltid får mangellapp i teknisk kontroll?"
- "Hornene virker ikke!"
animals-cow-world_of_cow-hairstyles-haircuts-gels-bgrn2863_low.jpg


8
 
Daniel Wellington syns jeg er bra greier med tanke på at en kan ikke kalle en klokke for pen uten å ha noen stygge å sammenligne med.
 
  • Liker
Reaksjoner: Axl
Skinnreimer på divere er fandens verk. Her er en ide - lag en klokke med heliumventil som er vanntett til 600 meter, sett på den en reim som blir pappmache etter lett sjøsprøyt. Du kan ikke engang trene eller sole deg med den, fordi svette og solkrem ødelegger den. Genialt Egon.