Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Har ikke noe i mot mods i seg selv da det er en billig måte å nyte hobbyen på, men det skulle vært en sjekkboks for 'modifisert' 'ja/nei' på finn så man kunne filtrert det bort. Ville ikke brukt penger på det selv.
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Hørt om to-og-femti plukk-opp?

Dette er klokke edition. Altså hardmode…

Plastboksen ble løftet opp feil vei.

Takk til nagi i fortiden, som driver sysselsetting på høyt nivå. Dette kan jeg ikke like:poop:
517FCE52-258D-4872-B390-BF5776756546.jpeg
 
B56B9894-C7FC-4C83-AA80-0EF34AE5DD1A.png

Screw in chronopushere.. Ikke at jeg hater det, visuelt kan det se pent ut. Jeg forstår bare ikke hensikten lenger. Bildet forøvrig av splett ny C11.59 foresten. Selv hatt slike på Leman og spontan igangsetting er jo ikke noe jeg tenker på i samme åndedrag som screw in. Robusthet og wr sier du? Vel pushere på Seamaster Chronodiver var funksjonelle ned til max wr uten screw in. Og svært solide. Bathyscaphe chrono annet eksempel i farten. Likevel ser en dette fenomenet likefullt på mange sportschronoer. Også helt nye. Ex i farten ; Laureato chrono, UN diver Chrono.
 
  • Liker
Reaksjoner: jorol og Grendel
- At ingen i Bergen sel Oris, og at eg difor ikkje får sett på klokkene

- Divers utan lume på sekundvisaren. Eller generelt klokker for aktivt bruk utan nokon funksjon for å sjekka om klokka framleis går når det er mørkt. Heilt essensiell funksjon når eg t.d. ligg i teltet og ikkje heilt får til det å ligga i telt. Tida går ikkje framover! Er klokka øydelagt?! Panikk! Angst! Leiting etter lommelykt --> Gløym heile sovinga

Nei, det kan eg ikkje lika, useriøst. Eg forkastar heile merket (Longines m.fl.) Ein lyt ha glød for å sova

- Klokker eg ikkje vågar å ha på meg når eg badar. Eg klarer ikkje å kosa meg i badekaret* når eg fryktar at nokon når som helst kan stikka av med klokka mi. Klokka skal aldri av ute.

*sjøen
 
Dudes som vaser inn i kommentarfeltet på klokke-releases når det er noe som er under 40mm og går helt "øhh hvorfor lager de herreklokker i jentestørrelser?"

Min herre: hvorfor gidder du? Klikker du også når du ser at skobutikken fører modeller under 45? :LOL:
 
Redigert:
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Preacher og hanse
Dudes som vaser inn i kommentarfeltet på klokke-releases når det er noe som er under 40mm og går helt "øhh hvorfor gidder de å lage herreklokker i jentestørrelser?"

Min herre: hvorfor gidder du? Klikker du på samme måten når du ser at skobutikken har modeller under 45? :LOL:
Det der med klokkestørrelser er utfordrende for noen. Særlig når det går under 40mm. Kompensere for andre mål (på kroppen) uten at det skinner igjennom er en vanskelig øvelse for disse uheldige menneskene:LOL:
 
Det der med klokkestørrelser er utfordrende for noen. Særlig når det går under 40mm. Kompensere for andre mål (på kroppen) uten at det skinner igjennom er en vanskelig øvelse for disse uheldige menneskene:LOL:
Ikke alle har samme kropps størrelse og passe samme klokke på samme måte.
Det er nok lov å like +42mm klokker uten å måtte begrunne det, ved å vise utstyret sitt på forumet.
th-387878146.jpg

IMG_20231104_092051320.jpg
 
Det der med klokkestørrelser er utfordrende for noen. Særlig når det går under 40mm. Kompensere for andre mål (på kroppen) uten at det skinner igjennom er en vanskelig øvelse for disse uheldige menneskene:LOL:
Puh...glad jeg har en BB58 i 39mm i boksen! Ellers kunne jo noen trodd jeg hadde liten tiss. Men med den i boksen kan trygt verden få vite at jeg er "hung like a horse" :mrgreen:
 
Ikke alle har samme kropps størrelse og passe samme klokke på samme måte.
Det er nok lov å like +42mm klokker uten å måtte begrunne det, ved å vise utstyret sitt på forumet.
Vis vedlegg 352048
Vis vedlegg 352049
Joda, men de som liker store klokker skriker oftest høyest. Samme med de som har store biler, de skal liksom bråke mest. Trenger ikke være kroppsdeler altså, men et eller annet er det;)