Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

28-36mm= Dameklokke.
36-40mm= Hen klokke.
40-55mm= Herreklokke.
55-65mm= @Hammerfjord ;)

Finn din bås og vær lykkelig.
IMG_1082.jpeg

Oof…

*sad banana noises*
 
Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Gråter mest. Plastbeskyttelse på en sportsmodell? Serr. Ta deg ei pille og finn enn annen hobby.
IMG_5250.jpeg
 
Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Gråter mest. Plastbeskyttelse på en sportsmodell? Serr. Ta deg ei pille og finn enn annen hobby.
Vis vedlegg 353414
Sportsmodell i gull?
Nei i stål kanskje, men ikke i gull.

Denne utgaven er Wall Street Bøttekott Kronometeren.
For å finne ut hvor lenge du holder med dummesekretæren din:LOL:
 
  • Haha
Reaksjoner: Ivar og Genta
Sportsmodell i gull?
Nei i stål kanskje, men ikke i gull.

Denne utgaven er Wall Street Bøttekott Kronometeren.
For å finne ut hvor lenge du holder med dummesekretæren din:LOL:
Kan gå sport i slikt i slike miljøer;)
Kanskje det ikke er så dumt med gummibeskyttelse allikevel:unsure:
 
  • Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Gråter mest. Plastbeskyttelse på en sportsmodell? Serr. Ta deg ei pille og finn enn annen hobby.
Vis vedlegg 353414
Foliert klokke....når du tror du har hørt alt...jeez
 
Kan absolutt ikkje like folk som tagger andre klokker merker når dei skal selge på finn . Ka i alle dager får vedkommende til å tru at eg vurderer en tvilsom heimelaga "seiko" kopi når eg søker etter Rolex, omega , iwc osv osv ?
Apropos dette, herre gud i himmelen hvor mye dritt jeg måtte sortere meg igjennom nå da jeg var nysgjerrig på hva som fantes på Finn av Omega. Burde ikke være lov!
 
Jeg vil si jeg har en normal arm på rundt 19cm

Tror arm (som jeg antar er håndledd) på 19cm er ett par cm over gjennomsnittet:LOL:Forøvrig veldig bra innlegg!

Har håndledd på 17, ett eller annet, og synes både DJ36 og Sarpaneva Kilpisjärvi (46mm) fungerer bra på håndleddet.
 
Redigert:
Tror arm (som jeg antar er håndledd) på 19cm er ett par cm over gjennomsnittet:LOL:

Forøvrig veldig bra innlegg!
Det var håndleddet jeg mente ja :D litt usikker på hva snittet egentlig er, men føler ikke jeg har spesielt kraftige håndledd. Men alt er jo relativt.

Takk for hyggelig tilbakemelding :)
 
Sukk, tror ikke jeg bestiller fra Barton igjen! Bestilte 25. November, og her er den svært nyttige informasjonen jeg får fra UPS:
Fn8Ye5V.png


Sist UPS leverte noe til meg, fikk jeg intet varsel - jeg gikk inn på sporingen og det sto bare at den var levert til et vilkårlig postnummer. Drog til nærmeste post i butikk og der var den utrolig nok. Talentløst opplegg.

Tidligere i år sendte jeg utstyr til meg selv med DHL, og det kom seg fra sørvest-Norge til USAs vestkyst på ca. én uke.
 
Her er et særdeles kvalifisert svar på over en time fra et foredrag på HSNY: Anbefales å ha sett. Kan være en forklaringsvariabel på hvorfor klokkestørrelse de siste 2 årene har tatt den veien det har.

Alt jeg kan si er at klokkevaremerkene kom med større modeller og de fleste klokkebloggene var ute og hyllet for Panerai og "maximal presence watch".
Og folk gikk for det, til og med, hvis mange så ut som de brukte familiepizza på håndleddet sitt.
Da plutselig, alle måtte ha en ny -eller mange- nye større klokker.
Good for business..
Men folk liker best å huske at de bestemte alt selv, og at det var et helt naturlig fenomen alle var enig om(på en tilfeldig måte).
Det samme skjer med moten, og hele tiden.
Garderoben din må bare kastes ut og fornyes, til og med hvis klærne dine er fortsatt "nye".
Kjøp, kjøp,kjøp.
Er det noen som husker pastellfarge buksene, eller det som tydeligvis foregår fortsatt, som "skinny" bukser?
Med det, må du selvsagt ha "små" klokker...
Vel, en dag, må du ha større dress og bukser, fordi "skinny shit" minsker personligheten din.
Da blir det også skulderputer som skal gjør deg stor og tøff:cautious:
Og tilbake til større klokker...