Takker så mye for det.Jævlig bra bilde på profilen din, forrestenInntørka Ronaldo...
Takker så mye for det.Jævlig bra bilde på profilen din, forrestenInntørka Ronaldo...
Å nei du far. Her brukes kontanter flittig, til butikkansattes store irritasjon.Man tar ut i minibank. Eller, gjorde......
At TS taper for en del andre fora når"kremklokker" skal selges....
Det syns jeg er helt greit. Og det har vel stort sett en sammenheng med at kjøpere her inne heller ikke er like villige til å imøtekomme prisforvetningene fra selgerne av disse fantastiske "kremklokkene".
Klarte å ta knekken på seiko 5 klokka mi. Skulle hjelpe broren min med å legge gulv, og den lille dunkingen jeg gjorde med klokka på hånda var nok til å få den til å stoppe... Leverte den inn til urmakeren idag, og fikk ett prisoverslag på 1-2k... Så spørs om jeg ikke bare kjøper ett nh36 urverk og setter i..
Let - og du skal finne. Men, jeg er enig i at det til tider er vanskelig å finne.Bevare meg vel - er det noen som er interessert i klokker her? Det har jeg ikke lagt merke til.
Å nei du far. Her brukes kontanter flittig, til butikkansattes store irritasjon.
Hahaha, ja så klartKun kriminelle som bruker cash idag har jeg hørt![]()