At dere gidder dette maset om Rolex. Det finnes jo så mye annet fint der ute!
Håper du har rett, på jakt etter en sub, men ikke villig til å betale 20% over ny pris for en 4-5 år gammel klokke.
Basert på hva?
He he, la oss alle slutte opp om denne påstand, så kanskje markedet kan manipuleres![]()
På diverse invistorfora går diskusjonen om ka farge på tagen som er best som invistering . Hypen er over .
Håper du har rett, på jakt etter en sub, men ikke villig til å betale 20% over ny pris for en 4-5 år gammel klokke.
JA- Det var slik det var når vi entusiaster VAR markedet.Savner tiden da jeg handlet ny Submariner av Lervik via mail en lørdagskveld.
Fikk faktisk litt rabatt og betalte mandag ca kl. 15 og klokke mottatt tirsdag morgen. Tror det var i 2013/14![]()
Oh.. YES! Just wait
Oh.. YES! Just wait
Som markedet ellers - bare vent på bunnen og bruk da dine aktiva i cash![]()
Når jeg kjøper ny dress, sko eller bil, tenker jeg ikke så mye på om de øker i verdi...Er ikke ofte man hører om folk som så gjerne ønsker at eiendelene de kjøper og/eller eier skal synke i verdi.
Når jeg kjøper ny dress, sko eller bil, tenker jeg ikke så mye på om den øker i verdi...
Når jeg kjøper ny dress, sko eller bil, tenker jeg ikke så mye på om de øker i verdi...