Prisene vil vel fortsette å stige så lenge produksjonen strupes. Det er vel målet til Rolex, færre og dyrere klokker?
1 mill klokker i året er vel ikke akkurat å
strupe produksjonen...
Prisene vil vel fortsette å stige så lenge produksjonen strupes. Det er vel målet til Rolex, færre og dyrere klokker?
1 mill klokker i året er vel ikke akkurat å
strupe produksjonen...
Nå sitter ikke jeg på tall, men ble fortalt av en urmaker at de har produsert så mye som 1.5 mill i året tidligere, så om de går ned til 1 mill så er vel det å kutte. Samtidig som etterspørselen øker.
Men jeg har ikke snakket med Rolex selv så jeg vet ingenting. heller ikke om nevnte tall stemmer.
Hvis så er tilfellet. Så har de økt produksjonen betraktelig.
hvis de f.eks produserte 1,5 mill for 3 år siden og 1 mill nå er jo ikke det en økning. Men jeg vet ikke om det stemmer som jeg skrev tidligere. Jeg har lest at de vil kutte enda mer i stålmodeller for å selge mer og dyrere.
Leser man rundt på nett er det mange "eksperter" som mener mye alle veier..
Men uansett lurte vel TS på om det var en boble og jeg tror ikke det er det, men hva jeg tror er ingen fasit.
Basert på hva?Hør hør!
Den sprakk forrige uke. Begrens tapet - selg ut nå.
He he, la oss alle slutte opp om denne påstand, så kanskje markedet kan manipuleresHør hør!
Håper du har rett, på jakt etter en sub, men ikke villig til å betale 20% over ny pris for en 4-5 år gammel klokke.Hør hør!