Når vil Rolex 'boblen' sprekke...?

Håper du har rett, på jakt etter en sub, men ikke villig til å betale 20% over ny pris for en 4-5 år gammel klokke.

Det er jo ingenting! Jeg betalte over 30 ganger mer en nypris for en nesten 50år gammel klokke. Tipper de var like irritert på Rolex boblen på 70-tallet også,,,,,,

• Liker
Reaksjoner: Jansle
Basert på hva?

Klokkene som tidligere ble revet vekk, bumpes i ukesvis. Enkelte har redusert prisen, og de er fortsatt ikke solgt. Bye Bye invistors!

He he, la oss alle slutte opp om denne påstand, så kanskje markedet kan manipuleres:p:D

Trenger ikke manipulere dette markedet, tidene har forandret seg allerede. Heldigvis..

På diverse invistorfora går diskusjonen om ka farge på tagen som er best som invistering . Hypen er over .

Håper disse taper mer enn rentene som hoper seg opp på mastercardregningen!

Håper du har rett, på jakt etter en sub, men ikke villig til å betale 20% over ny pris for en 4-5 år gammel klokke.

Det slipper du. Snart kan du kjøpe ny fra AD til «vettug» pris. Hva tror du skjer med ventelistene nå, nå som de ikke lenger kan selges med påslag? Gratulerer:)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Gin
JA- Det var slik det var når vi entusiaster VAR markedet. ;)

giphy.gif

Tenker ikke så mye på at klæra mine taper verdi jeg heller, men synes det er synd at en bil som koster så mye mister 70-80% av verdien sin på 10-12 år. Å sammenlikne med en bil er uansett ikke så relevant da en bil er noe man er avhengi av.