Motorsykler

Jeg har et par skinnvotter, de blir veldig lett for varme, også slipper man noe ekstra som tapper batteriet. Enkel innstallering!
927955146.jpg
 
Begynner å bli sykkel igjen:)
(og da er det jo som forventet meldt snø og kuldegrader på Østlandet)
CA844534-6A6B-4A37-938D-2C3948862660.jpeg

93876DF8-E87B-49F3-A29D-224011B8A72D.jpeg

Hadde et oppdatert sidebilde også. Skjermstussen som stikker ut bak, er en kappet orginalskjerm. Bare lagt oppå hjulet foreløpig. Krever litt bearbeiding og tilpasning før festing.
Sidedekslene skal også lakkes grønne og få på emblemer.
 
Redigert:
Oi det blir tøfft med det feite bakdekket og den korte skjermen! Du kommer til å bli våt på ryggen da :D. Det blir side montert skilt og baklys?
 
Oi det blir tøfft med det feite bakdekket og den korte skjermen! Du kommer til å bli våt på ryggen da :D. Det blir side montert skilt og baklys?

Takk :)
Fare for at det blir vått ja, men med såpass fremoverlent kjørestilling kan det gå.... Blir gøy og se i praksis.
Det blir en mini Bates-style baklykt oppå skjermen tror jeg. Lager en brakett til skiltfestet på den øvre demperfestinga, så det blir sidemontert ja. Sett bakfra kommer det til og dekke mesteparten av demperen og ligge helt inntil hjulet. Sett fra siden så blir toppen av skiltet rett under bakstussen, så jeg ikke bryter noen linjer der.

Dette baklyset
D173F416-C704-4F9D-A636-09798661E5BF.jpeg


Og to slike skiltlys
054A52AB-1497-4AA1-B25F-D2E0677D96F4.jpeg

Liker og lage til braketter og kustom løsninger, men akkurat svenske Raask rearsets er vanskelig og ikke like, så da er disse på vei i posten
B060FFA5-13BB-42FE-A9D6-E885D68ED181.jpeg
 
Hadde faktisk en venn, hvor 999'en hans tok fyr under kjøring. Så litt ut som det gjør på dette bildet :unsure:


Huff da! Håper det gikk bra. Var det eksosen under sete eller elektrisk?

Bildet skal vist nok være ekte. Det skal være Chaz Davies på en Panigale på Donington Park. Synd, for det er flotte sykler.
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19
Huff da! Håper det gikk bra. Var det eksosen under sete eller elektrisk?

Bildet skal vist nok være ekte. Det skal være Chaz Davies på en Panigale på Donington Park. Synd, for det er flotte sykler.
Det gikk bra med han, ble for varmt under han, så han måtte hoppe av før han rakk å bremse helt opp. Var en sprekk i eksosanlegget, hvis jeg husker riktig.

Nydelig sykler, denne topper listen hos meg, bare kjipt at ryggen ikke lenger orker sittestillingen. En S4RS hadde kanskje vært noe :)
IMG_1174.JPG
 
Det gikk bra med han, ble for varmt under han, så han måtte hoppe av før han rakk å bremse helt opp. Var en sprekk i eksosanlegget, hvis jeg husker riktig.

Nydelig sykler, denne topper listen hos meg, bare kjipt at ryggen ikke lenger orker sittestillingen. En S4RS hadde kanskje vært noe :)
Vis vedlegg 246132


Ja det er nydelige sykler, men som du sier kjørestillinga er ikke for meg heller. Passer vel best på autostradaen og det er lite mulighet for sånn kjøring her i landet. Så et par Duccer i Italia, jeg blei passert i 200+, det så jo gøy ut!

Ducati Monster er absolutt det beste alternativet, synes den ser ennå bedre ut naken, når motoren og fagverksramma synes. Jeg så på den og BMW Funduro før jeg kjøpte Bonnevillen. Jeg følte meg hjemme på Bonnevillen med en gang, den passa meg som hånd i hanske etter å ha kjørt Triumph siden 90-tallet. Men jeg får fremdeles god følelse når jeg ser en Monster.
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19