Moore's samling

Det har vært en sannn glede å lese om urene dine og utviklingen av samlingen din @Moore. Kombinasjonen av velformulerte historier og refleksjoner, krydret med utsøkte bilder av herlighetene, har vært en stor inspirasjonskilde :)

Stor takk, @Dr. Fiddy!
Hyggelig at ur, ord og bilder faller i smak.

Kjører nok inn noen suppleringer på bildefronten av samlingen. Har dessverre vært liten tid til pleie av mine "babes" i det siste, men nå begynner ting å stabilisere seg og det gir rom for å ta opp engasjementet litt igjen.

Kjenner det rykker behagelig i shoppemuskelen, men tar det pent og rolig. Det sagt; - særdeles mye fristende vakkert der ute...:eek:

Redigert av en moderator:
En liten samledate med mine.....

Utrolig nok, men pleie og småprat med klokkene fant jeg tid til for litt siden.
Dessverre så altfor sjeldent.

Når det først skjer, må det jo gis rom for en liten photoshoot og forevigelse av happeningen.
Posør som man er, både den og den andre; - her noen øyeblikksbilder.
Slik de valgte å legge seg...:eek:

Jeg må vel si at det er veldig sjeldent jeg blir gal av misunnelse, men den A.Lange'n din har gitt meg mange søvnløse netter! Takk for mange flotte bilder!!

Kjører nok inn noen suppleringer på bildefronten av samlingen. Har dessverre vært liten tid til pleie av mine "babes" i det siste, men nå begynner ting å stabilisere seg og det gir rom for å ta opp engasjementet litt igjen.

Du fornekter deg ikke @Moore! Dette er bare det ypperste av det ypperste :)

Jeg fryder meg hver gang du legger ut nye bilder av disse skjønnhetene. Du har virkelig en fantastisk samling!:)

Har ikke lest gjennom hele tråden din Moore, bare 1. post. Å må si at du har noen fantastisk fine klokler i sammlingen din. Mange av klokkene dine ser jeg på som mine favoritter også, så liker stilen din veldig godt med andre ord :)

Utsøkt. Som alltid.

Takk for at du deler!

Jeg må vel si at det er veldig sjeldent jeg blir gal av misunnelse, men den A.Lange'n din har gitt meg mange søvnløse netter! Takk for mange flotte bilder!!

Du fornekter deg ikke @Moore! Dette er bare det ypperste av det ypperste :)

Jeg fryder meg hver gang du legger ut nye bilder av disse skjønnhetene. Du har virkelig en fantastisk samling!:)

Og der ble det kvalitet over den e lørdagen også:)

Nydelige klokker/bilder! :cool:

Takk for flotte bilder, av en samling de fleste bare kan drømme om!:D

Har ikke lest gjennom hele tråden din Moore, bare 1. post. Å må si at du har noen fantastisk fine klokler i sammlingen din. Mange av klokkene dine ser jeg på som mine favoritter også, så liker stilen din veldig godt med andre ord :)

Helt fantastisk samling du har der, Moore!

En dag.. ;)

Så mange fantastiske klokker i samlingen din. Her er det helt klart mye å strekke seg etter ;)

Veldig mye flott, spesielt Patek Philippe og Jaeger LeCoultre ;) Absolutt på ønskelisten!

Takker så mye, karer!
Sjelden jeg får samlet dem alle, og sirkulasjonen har så definitivt bare vært "så der" de siste måneder.

Med 9 (etter min smak) meget presentable "babes" i stallen, krever det sitt (ihvertfall mer enn jeg har gjort så langt) å gi hver og en av dem den oppmerksomhet de fortjener.
Så stundom står man jo der da......
og ikke helt vet hvilken man skal velge....
:cool: