Her har du den: Rolex Day-Date II Watch: Platinum
Takker. Fikk ikke til å komme inn på klokken med mobilen (mobile version av rolex.com). Måtte gjøre det på pcen. Men tilbake til klokka, den var virkelig nydelig!
Her har du den: Rolex Day-Date II Watch: Platinum
@Moore, av og til kan det jo være ubehagelig å bli konfrontert med gamle flammer, så jeg håper jeg ikke gjør deg utilpass når jeg nevner PAM 270(http://www.tidssonen.no/forum/galleriet-8/moores-samling-2369/index36.html#post47161)
Jeg fantaserer litt om å justere på pamilien min, og det er der eksen din dukker opp. Det jeg lurer på er om det bare var henne for deg hele tiden? Eller om du også var fristet av søsteren; PAM 233? Og hvilken dragning som til slutt ble utslagsgivende for at du gikk inn i et (midlertidig) forhold til 270 og ikke til 233?
God helg
Dr. F
Siden du allerede er på platinum-kjøret...
Damn, @Dr. Fiddy....
Det der var da et brutalt vakkert gjensyn. Når du trekker opp denne vakre baben, har jeg svært lite imot å rekapitulere litt. For her er det utelukkende hyggelige minner.
Det er egentlig ikke vanskelig å svare på hvordan og hvorfor jeg endte opp i et forhold med Luminor 1950 og PAM270. Og ikke en PAM233.
Denne vakre baben "oppsøkte meg". Tilbudet dukket opp. Jeg er alltid generelt "skeptisk" til slik ukamuflert direkte kontakt, men da jeg tok meg tid til å studere henne nærmere, viste hun seg å inneha alle de kvaliteter jeg vet å sette pris på; - kompleks, superb å se på, og ikke minst et særdeles moderne og velfungerende indre. At hun i tillegg hadde dokumentert en meget tiltalende utholdenhet med sine "10 dager i strekk uten pause"-potensial, var jeg solgt.
Det var aldri tema å vurdere annen PAM. Hun var så definitivt på øverste hylle, med alle de kvaliteter man kan ønske seg - både classy og rampete.
Jeg og PAM270 hadde noen svært så innholdsrike måneder sammen, men til slutt var erkjennelsen ikke til å unngå for min del; - hun krevde rett og slett for stor plass. Større plass enn hånden min var i stand til å gi henne.
Vi skilte lag.
Som gode venner.
Dette skjedde i visshet om at det var noen av de mest intense og tilfredsstillende måneder vi begge hadde opplevd.
Og såpass godt var det, at hun anbefalte meg å hilse på ei nær venninne av henne, som hun mente kanskje ville gi meg det jeg egentlig søkte. Hennes navn er Radiomir.
Det var en utmerket anbefaling.
Jeg og Radiomir har møttes, hatt et par dates, utvekslet lekne blikk, lett berøring, flørten samtale..... og et par overnattinger har det faktisk også blitt. Det er absolutt "noe" mellom oss, men det er for tidlig å si om det blir noe mer.
Jeg skynder meg langsomt, har god tid, og ser an hva fremtiden bringer...
Men PAM270....
Det var synd det ikke gikk.
Det var ikke henne.
Det var meg.
Har først nå lest ferdig hele denne tråden, er rett og slett helt herlig og leseBildene og klokkene har jeg ikke ord for!
Tusen takk for at du deler![]()
Et par ord, @Moore !
Det er nevnt flere ganger i tråden, men jeg må bare føye meg inn i rekken.
Det står respekt av denne fantastisk flotte samlingen av "babes". For min del er det enda mer respekt til deg mht hvordan du har valgt dine babes, hvilke kriterer som legges til grunn, og hvilken bestemt retning samlingen tar. Men aller mest har jeg respekt for det som ligger bak. Det å være sette seg i posisjon til å kunne anskaffe en slik samling.
Hva enn du gjør - gjør du bra. Det, i kombinasjon med god smak - er en farlig kombinasjon!
En dag vil det være en tilsvarende tråd, med en tilsvarende samling - men da tilhørende meg!![]()
@Moore, takk for godt og utfyllende svar. Jeg leser både direkte og imellom linjene at her var det hodestups forelskelse og intense opplevelser, uten tanke for noen andre. Det er godt å høre at du lot henne få sjansen til å vise hva hun var god for og at du bare lot det "skje" uten engang å ense hennes litt slankere søster. Selv om jeg ikke er redd for størrelsen, jeg kjærtegner jo tross alt et par av hennes mer lubne tanter fra tid til annnen, så er jeg imidlertid fortsatt litt i tvil om jeg klarer å holde tritt med henne i 10 dager i strekk, eller om jeg må innse at jeg bare holder ut en drøy uke, og da ved hjelp av kjærlige hender…
Forøvrig syns jeg jo du er dristig som åpenlyst lar deg forføre av en venninne… Det er jo heller ikke så rent lite risikofylt å overnatte med en modell som til og med kommer helt uten tanke på (krone)beskyttelse. Det kan jo fort lede til at det blir noe mer og at du mer eller mindre frivillig må være beredt på å ta ansvar for henne i lang tid fremover. På den andre siden, så har jeg jo full forståelse for at du blir fristet, spesielt hvis hun i tillegg kom kledd i kun edelt metall og sort tettsittende krokodille. Skal bli spennende å se om det leder til noe mer…![]()
Her var det mye spennende lesning. Flott samling du har.
Jeg tipper ett av de tre siste bildene i denne tråden vil beskrive den konkurrerende hobbyen tilfredsstillende?