Mini Remastered

Da er bilen vist hos tilsynet. Ikke umiddelbart godkjent, men det er bare pga et par småting som mine nye helter hos Den Butikken Som Selger Ferrari (Og Nå Fikser Import Av Mini) tar på strak arm (justering av lys, offentlig uttalelse om effekt fra David Brown). Forhåpentligvis registrert i løpet av kort tid!
 
Redigert:
12DFB0CC-89EA-4D41-A722-F4FDBAF6CFF1.jpeg

Her snakker vi racerbil!
 
Vis vedlegg 226144
Vedtak fra tilsynet. Nå forsvinner jo hele nytteverdien!

I alle #"¤%&!
Registrert for tre!! Det er jo to seter bak! Det har det jo alltid vært. Det er jo ingen forskjell på din Mini og den jeg hadde???!!? Det må jo være en XXXXX person som har tenkt gjennom dette her! Ikke er det is på veien enda heller....

8
 
I alle #"¤%&!
Registrert for tre!! Det er jo to seter bak! Det har det jo alltid vært. Det er jo ingen forskjell på din Mini og den jeg hadde???!!? Det må jo være en XXXXX person som har tenkt gjennom dette her! Ikke er det is på veien enda heller....

8

Alla med familj vet ju värdet av ”allene tid» tippar @kvasbo bad dem regga för 1 men 3 var det bästa dem fick till ;)
 
Kan vel brått være det er litt mer vekt i form av eksklusive materialer? Litt mer støyreduserende tiltak? Slikt eter fort på seg i ei litta hundkoja.

Støydempende materialer? Hva er det? Det sto ikke noe slikt på tilvalgslisten til den jeg hadde....

8- )
 
Bare å si fra når du vil ha drag race mot min Polo 1.2.
Den har bare 69hk, men til gjengeld høyere toppfart enn din på massive 167 km/t!

Utrolig kult prosjekt dette, gleder meg til å se bilder når du har fått den på veien! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg har "PANDA" stående ubrukt i garasjen etter å ha kjøpt Honda E, betale personlige skilter, fått beskjed om at vi skulle ha et barn til to dager etterpå for så selge den.

Minien ender nok opp på helt vanlige DR-XXXXX-skilter tenker jeg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla