Mini Remastered

Nå står bilen i en container i Oslo havn, og jeg venter på faktura for MVA før den kan utleveres til de som skal få den registrert og vist. Nærmer seg, men blir vel neppe noe kjøring før til sommeren.

Heldigvis har jeg kjøpt denne ventepølsa! (skal flytte og orket ikke leie, den er jævlig!)

Jeg hadde forventet at dette var en "rød to-seter", men jeg ser at det er en 3-seter (tre-seter). Da sitter du vel behagelig? Tresmak?

8
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo
T4 er da ikke spesielt ille å farte rundt i. Ikke de mest behagelige bilene, men gud bedre det finnes da mye verre. Man skal også slite med å finne en mer praktisk bil som fortsatt har et såpass lite "fotavtrykk" som de liker å kalle det på engelsk.
 
T4 er da ikke spesielt ille å farte rundt i. Ikke de mest behagelige bilene, men gud bedre det finnes da mye verre. Man skal også slite med å finne en mer praktisk bil som fortsatt har et såpass lite "fotavtrykk" som de liker å kalle det på engelsk.

Du har ikke prøvd min ;)

Mini ferdig tollet, leveres antakeligvis i morgen!
 
65A6F55F-5C38-4CB5-A3D5-148652E3BF5E.jpeg
CD7BEB63-696F-49AC-9621-503C8BAF5D3F.jpeg

64456F28-A777-49CE-B69F-8653B1FDBAE3.jpeg

C36F406B-75C2-433D-8A32-F01C5ECED3BA.jpeg
CA8E737C-CFB7-44E8-9FE3-E4CF1591F944.jpeg

Siste sett bilder fra fabrikken!
 
Nå har jeg sittet i den - enda bedre i virkeligheten :) Ble levert AutoXO i dag tidlig for klargjøring og registrering, så får vi se om jeg får den på skilter mens det fortsatt er saltfritt og tørre veier.

Forstår det slik at du bor i Oslo?
Her i bydel Nordre Aker, et par hundre meter over havet, har veivesenet saltet et par morgener allerede.
 
Det er blitt saltet flere steder her i Oslo. - det er det værste du kan utsette en bil for, mange tror det bare er å spyle av men det går bare ikke, det blir dessverre brunt etterhvert.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel